Web Analytics Made Easy - Statcounter

وذكر المؤتمر الدولي الذي انطلقت أعماله صباح اليوم الاثنين، في مدينة قم، أن قائد الثورة الاسلامية في ايران الامام السيد علي الخامنئي أكد في 17 ربيع الأول الماضي على ضرورة استعادة اذربيجان لكل أراضيها المحتلة.

وأكد أن البيان حول قره باغ الذي طرحه قائد الثورة الاسلامية، أن أفضل السبل لحل النزاعات في العالم هو الحوار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وإذ شدد المؤتمر الدولي في بيانه الختامي على أن حلحلة أزمة قره باغ "يجب ان تتم بعيدًا عما يدعو له الكيان الصهيوني"، رأى أن "القوى الاستكبارية تنشد انعدام الامن في المنطقة لتمرير اهدافها الشريرة".

منبع: تابناک

کلیدواژه: آزادراه غدیر شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی سیاسة ایران أذربیجان آزادراه غدیر شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!

به گزارش "ورزش سه"، در حالى كه تيم ملى كشتى آزاد ايران در سه وزن ٥٧، ٧٤ و ٩٧ موفق به كسب سهميه المپيک از مسابقات جهانی ۲۰۲۳ نشده بود، امروز‌ سه آزادکار ایرانی برای به دست آوردن این سهمیه ها در قرقیزستان و در چارچوب مسابقات گزینشی قاره آسیا روی تشک رفتند.

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه 10 بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت.

ویدئو: 330386

این ملی پوش سبک وزن کشتی آزاد در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه 14 بر 3 شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

این اتفاق کشتی آزاد ایران را با یک شوک صبحگاهی مواجه کرد و حالا فقط برای کسب سهمیه در این وزن یک رقابت سخت تر و گزینشی المپیک جهانی در ترکیه باقی مانده است.

یونس امامی در ۷۴ و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو هم امروز برای صعود به فینال و کسب سهمیه تلاش می کنند.

دیگر خبرها