Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان روز دوشنبه با بیان اینکه ۱۱۰ دوز واکسن کرونا به سالمندان و جانبازان آبادان، خرمشهر و شادگان اختصاص یافته است گفت:واکسیناسیون این افراد از فردا سه‌شنبه آغاز می‌شود.

او اظهار داشت: در مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان افراد سالمند، جانباز و ایثارگران در شهرستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان در اولویت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در نوبت‌های بعدی مقدار دوز واکسن بیشتری در اختیار دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار خواهد گرفت و با اولویت به افراد پرخطر از جمله سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای تزریق می‌شود.

سلمان زاده با تاکید بر رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی در جامعه گفت: متاسفانه شیوع بیماری کووید ۱۹ در جنوب غرب استان خوزستان در شیب بسیار تندی قرار دارد و میزان بستری در بیمارستان های منطقه رو به افزایش است.

او بیان کرد: شرایط حاکم در جنوب غرب خوزستان باعث شده علاوه بر تکمیل گنجایش بخش‌های کرونا در بیمارستان‌ طالقانی آبادان که پیش از این تنها بیمارستان منطقه جنوب غرب خوزستان برای بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بود ، ۲ بیمارستان دیگر در آبادان و یک بیمارستان‌ در خرمشهر نیز به بیماران کرونایی اختصاص یابند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: تداوم وضعیت فعلی و سطح بسیار پایین رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی در جنوب غرب خوزستان شرایط را بدتر خواهد کرد و باید منتظر فاجعه اسفناکی در این منطقه باشیم.

سلمان زاده گفت: در روزهای پایانی سال خریدهای عید باعث شلوغی بازار منطقه جنوب غرب خوزستان شده است و شلوغی بازارها نگرانی‌ها را افزایش داده است لذا از مردم تقاضا داریم برای خرید به صورت گروهی در بازارها حضور پیدا نکنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا دانشکده علوم پزشکی آبادان جنوب غرب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، گفت: در سال ۱۴۰۲ آمار تلفات سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و محرک در استان جان ۹۱ را گرفت که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران، علی عباسی،  اظهار داشت: در سال 1402 از کل تلفات اعتیاد 73 نفر مرد و مابقی زن هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار ارسالی از مراکز استان در این مدت شهرستان‌های ساری با 17، قائمشهر با 11 و نور با 8 فوتی بیشترین و شهرستان بابل با یک فوتی کمترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد را داشتند.

عضو شورای قضایی استان مازندران خاطرنشان کرد: قطعا حساسیت منطقی خانواده به رفتار فرزندان و حتی حساسیت نسبت به تغییر رفتار همسر و همچنین برخورد درست با این افراد در صورت گرایش آنان به مواد مخدر، آگاه شدن از گرایش جوانان به مواد مخدر و آگاهی از علائم و نشانه های اولیه و انجام مشاوره‌های درست از طرف خانواده می‌تواند از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد و به تباهی کشاندن افراد و مرگ جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد