Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدور دفاتر درمانی سازمان تامین اجتماعی در شعب و کارگزاری های این سازمان از اول اسفند متوقف شده است و هیچ دفترچه و یا کارت جدیدی جایگزین دفاتر درمانی فعلی نمی شود.

 

به گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز،  بیمه شدگان و بازنشستگانی که برگه های دفاتر آنها به اتمام می رسد نگران نباشند با همراه داشتن یکی از مدارک معتبر( کارت ملی، شناسنامه،برگه اول دفترچه بیمه) به پزشک و مراکز درمانی مراجعه کنند و خدمات لازم را دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دفاتر درمانی سازمان تامین اجتماعی بتدریج حذف می شود و دفاتر درمانی فعلی نزد بیمه شدگان تا آخرین برگ آن اعتبار دارد و قابل استفاده است. پس از اتمام دفاتر درمانی، درخواست می شود بیمه شدگان به شعب و کارگزاری ها مراجعه نکنند زیرا از اول اسفند دفترچه جدید صادر نمی شود.

در این میان، شرکت های سودجو و افراد شیاد با بیمه شدگان و بازنشستگان تماس می گیرند و به بهانه توقف انتشار دفترچه، کارت بیمه درمان طلایی، کارت هوشمند درمان، کارت تکمیلی درمان و ... را به آنها معرفی می کنند و مدعی می شوند در قبال دریافت وجه کارت جدید برای آنها صادر کنند. این افراد صرفا قصد اخاذی دارند و بار دیگر این سازمان تاکید می کند در قبال حذف تدریجی دفترچه ها هیچ کارت و دفترچه جدیدی صادر نمی شود و هر تماس و یا مراجعه به بیمه شدگان با عنوان صدور کارت جدید درمان کلاهبرداری است و بیمه شدگان به این تماس ها اعتنا نکنند و موضوع را به مرکز ارتباطات مردمی این سازمان 1420 اطلاع دهند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تامین اجتماعی بازنشستگان پول نیوز دفترچه درمانی کلاهبرداری دفاتر درمانی بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فصلی بودن شغل صید مشکلاتی را برای صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی در زمینه پرداخت حق بیمه ایجاد کرده بود که با پیگیری‌های سازمان تامین اجتماعی این مشکل برطرف شده است.  

زنگانه مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: مشکلات و موانعی پیش روی این افراد قرار داشت که برطرف شد و صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی با حداقل پرداختی تحت پوشش قرار گرفتند.

در استان گلستان ۱۴ شرکت تعاونی پره با ۴۰۰ صیاد فعالیت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • آنچه باید درباره اختلال شخصیت ضد اجتماعی و عوامل بروز آن بدانید
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود