Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک مرکزی ج.ا.ا ویژگی های امنیتی اسکناس های جدید صدهزار و یک میلیون ریالی را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، "نخ امنیتی پنجره‌ای با رنگ متغیر"؛ "تصویر مکمل"؛ "چاپ برجسته"؛ "واترمارک و الکتروتایپ"؛ "الیاف فلورسنتی نامرئی"؛ "شماره سریال"؛ "چاپ با مرکب فلورسنت"؛ "ریز نوشته (میکروپرینت)" و "طراحی خطی سه‌بعدی (مدالین)" ویژگی های امنیتی اسکناس های جدید را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، علاوه بر ویژگی های امنیتی مذکور همچنین "مرکب متغیر رنگی " و "مرکب درخشان" دو ویژگی امنیتی دیگر هستند که در ایران چک یک میلیون ریالی، به کار رفته است.
لازم به ذکر است، اطلاعات بیشتر در این زمینه در وب سایت بانک مرکزی به نشانی www.cbi.ir بخش اسکناس و مسکوک منتشر شده است.
ویژگی های امنیتی اسکناس های صد هزار و ایران چک های یک میلیون ریالی جدید اعلام شد
ویژگی های امنیتی اسکناس های صد هزار و ایران چک های یک میلیون ریالی جدید اعلام شد
ویژگی های امنیتی اسکناس های صد هزار و ایران چک های یک میلیون ریالی جدید اعلام شد
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد

در معاملات امروز (۶ اردیبهشت) مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در معاملات امروز پنجشنبه (۶ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به‌ نرخ ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۶۰ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسیده است. اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • آخرین قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • سه‌شنبه ۴ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • دلار حواله به ۴۱ هزار تومان نزدیک شد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۳ اردیبهشت