Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@19:50:27 GMT

مهمترین مسئله امروز کشور از نگاه جهانگیری

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۶۱۴۱

مهمترین مسئله امروز کشور از نگاه جهانگیری

خبرگزاری مهر: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور  امروز در جلسه شورای عالی جوانان با اشاره به چالش ها و مشکلات پیش روی مردم به ویژه جوانان کشور، گفت: در شرایط کنونی دشمنان تلاش می کنند تا جوانان کشور نسبت به آینده مایوس و بدبین شده و به اعتماد آنها به خود و به کشور آسیب بزنند که باید برای مقابله با این تحرکات برنامه ریزی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف و اولویت های شورای عالی جوانان باید افق گشایی پیش روی کشور و جوانان باشد، گفت: امروز مهمترین مسئله این است که چگونه می توان امید و اعتماد را به جامعه بازسازی و احیاء کرد. در این زمینه همه دستگاه ها مسئول هستند و مجموعه سازمان های مردم نهاد و خانه های مرتبط با جوانان می توانند با گفتگو و تضارب آراء پیشنهادات و راهکارهای خود را در اختیار این شورا قرار دهند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: قطعاً دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر نهادهای حاکمیتی می توانند از این راهکارها و نتایج جلسات مذکور بهره مند شوند.

جهانگیری سپس با اشاره به موضوع اوقات فراغت جوانان، گفت: تا پیش از این وقتی درباره اوقات فراغت سخن به میان می آمد تصور این بود که جوانان و نوجوانان در زمان هایی که آموزش رسمی آنها به پایان رسیده مانند تابستان ها، باید چه برنامه هایی داشته باشند. اما امروز اوقات فراغت فراتر از مباحث آموزشی است و باید با توجه تاثیر فراوان آن در سلامت روانی و تکمیل شخصیت جوانان، اهتمام ویژه ای نسبت به این مقوله داشته باشیم.

در این جلسه که وزرای ورزش و جوانان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و نیز رییس سازمان امور اداری و استخدامی و معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده حضور داشتند، کلیات برنامه ملی اوقات فراغت جوانان به تصویب اعضا رسید.

این شورا ضمن موافقت با بازنگری اساسنامه سازمان های مردم نهاد جوانان و آیین نامه ستادهای شهرستانی، ملی و استانی جوانان؛ با تصویب آیین نامه نحوه مدیریت خانه های جوانان پس از اجماع نظر میان وزارت ورزش و جوانان، سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه موافقت کرد.

در این جلسه وزیر ورزش و جوانان با ارائه گزارشی در خصوص دستاوردهای این حوزه، گفت: در سال ۹۲ تعداد سازمان های مردم نهاد مرتبط با جوانان ۲۸ عدد بود که امروز به ۳۴۰۰ عدد رسیده است و بیش از ۱۴۰ خانه فعال جوانان در گوشه و کنار دائر و در حال فعالیت هستند.

همچنین تندگویان معاون جوانان این وزارتخانه گزارشی از ساماندهی ستاد امور جوانان در بخش های اوقات فراغت، کارآفرینی، خانه های جوان، حضور در مجامع بین المللی، برگزاری رزمایش و پویش های مرتبط با کرونا و حمایت از آسیب دیدگان، بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اقدامات انجام شده در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و ازدواج جوانان ارائه کرد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: جوانان جهانگیری اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای فلسطین روی موج رادیو مقاومت شروع به کار کرد

در دنیایی که امروز ابر قدرت‌ها در مقابل مظلومیت مردم مقتدر فلسطین سکوت کرده اند و در شرایطی که فریاد دادخواهی آنان بلند شده، وظیفه هر مسلمانی است برای دفاع از حقانیت جبهه مقاومت قدم بردارد، در این میان ابزار رسانه از قدرت مندترین وسیله‌ها برای هرنوع آفند و پدافند در جنگ‌ها است.

از این رو توجه به اتفاق طوفان االقصی، اتحاد متمرکز محور مقاومت برای حصر و محو رژیم صهیونیستی، جنایات جنگی و نسل کشی (ژنو ساید) رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و سکوت جهان غرب و نهاد‌های بین المللی، در کنار الزامات شکلگیری اتحاد اسلامی پیرامون آزادی قدس و عبور از ســکوت مرگبار فعلی، بررســی نقش انقلاب اســلامی در تقویت مســئله مقاومت فلســطین، بررســی جنایت صــهیونیســت‌ها از منظر حقوق بین الملل و چشــم انداز تحولات آزادســازی فلســطین مورد توجه ویژه رادیو مقاومت است که قصد دارد از تاریخ ۷ فروردین بصورت ۲۴ساعته، با شعار صدای فلسطین، فعالیت کند.

در ادامه این مسیر رسانه ای، نگاه متمرکز بر اهمیت روزجهانی قدس که میراث بزرگ امام خمینی (ره) برای امت اســـلام و قدس شـــریف اســـت؛ با ارائه راهبرد *مقاومت در برابر سازش* به عنوان تنها راه نجات ملت فلسطین، توانست در چند دهه گذشته، مسئله‌ی این ملت نستوه را در راس تمام امور جهان اسلام قرار بدهد. از این رو درک اهمیت حیاتی این روز در سپهر امروز امت اسلام و مسئله فلسطین پرداخت مناسب رسانه‌ای به روز جهانی قدس امسـال و تبیین اهداف، آرمان‌ها و دسـتاورد‌های نشـات گرفته از آن (از جمله دسـتاورد‌های طوفان تاریخ ساز الاقصی)، امری جدی و ضروری است که در دستور کار این رادیو قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ رضاکوچک زاده تهمتن مدیر شبکه رادیویی گفتگو، مسئولیت رادیو مقاومت را بر عهده دارد.

علاقه مندان می‌توانند رادیو مقاومت را روی موج fm ردیف ۹۵،۵ مگاهرتز دریافت و نظرات و پیشنهادات خود را به سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ ارسال کنند.

رادیو مقاومت امروز، سه شنبه ۷ فروردین مصادف با ۱۵رمضان ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام با شعار صدای فلسطین ساعت ۶ صبح رسما شروع به فعالیت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بحران‌های اقتصادی کشور از حد متعارف فراتر رفته | فساد و فقدان دانایی‌، ما را با شوک‌های درون‌زا نیز روبرو کرده‌ | علائم نگران‌کننده در ایران داریم
  • مهمترین برنامه‌های سازمان محیط زیست در سال آینده
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • صدای فلسطین روی موج رادیو مقاومت شروع به کار کرد
  • جایگاه حق سرگرمی از نگاه اسلام
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • افزایش بهره وری، از مهمترین راهکار‌های رسیدن به خودکفایی در کشاورزی
  • بالابردن بهره وری، از مهمترین راهکار‌های رسیدن به خودکفایی در کشاورزی