Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@14:58:14 GMT

کشف ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در محدوده بازار

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۶۱۷۹

سرهنگ سلمان آدینه وند افزود: در اجرای طرح مشترک مقابله با کالاهای قاچاق، ماموران یگان امداد پلیس تهران با همکاری عوامل وزارت صمت واحدهای تجاری  محدوه بازار را بازدید کردند و موفق به شناسایی دو واحد تجاری دارای لوازم خانگی  قاچاق شدند.

وی افزود: در بازرسی از این واحدهای تجاری، تعدادی لوازم خانگی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف شد و متصدیان مغازه به قاچاق بودن کالاها معترف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان امداد پلیس تهران توضیح داد: در این بازدید پنج دستگاه تلویزیون، ۱۲ دستگاه یخچال، ۲۶ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۵ دستگاه جاروبرقی و ۱۰ دستگاه فر کشف شد و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی ادامه داد: هر دو متصدی واحدهای تجاری دستگیر و به همراه لوازم خانگی مکشوفه تحویل کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، آدینه وند با تاکید بر روند اجرای اینگونه طرح ها خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا ازاهداف همیشگی پلیس است و یگان امداد پلیس تهران  با تمام توان با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم عمومی مبارزه  خواهد کرد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی صبح دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه خودروی که درمحور مواصلاتی شهرستان در حرکت بود مشکوک و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیری انواع لوازم خانگی و آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خوردروها به عنوان متهم دستگیر شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردارسلمانی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا پایه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند، لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

کد خبر 6085218

دیگر خبرها

  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان