Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی روش امروز 67 ساله شد...

کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران امروز 67 ساله شد و توییتر فیفا نیز تولد این سرمربی را به او با یک تصویر از دوران حضورش در تیم ملی ایران تبریک گفت. کی روش را دوست داشته باشیم یا نه، باید قبول کنیم این سرمربی، تیم ملی ایران را دو بار پیاپی به جام جهانی برد، وجه و شخصیتی خاص از فوتبال ایرانی را در جهان به نمایش گذاشت و به هیچ عنوان نمی توانیم منکر دستاورد های او باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگندگی و سرسختی تیم کی روش یکی از به یاد ماندنی ترین تیم های ملی تاریخ را برای ایرانی ها ساخت. کارلوس به عنوان دستیار سابق سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال و رئال مادرید به ایران آمد و سطح توقعات از تیم ملی را فرسنگ ها تغییر داد. حداقل هدیه ای که کی روش به فوتبال ایران داد این بود که دیگر برای صعود به جام جهانی خبری از استرس، گل های لحظه آخری و شادی تیم های حاشیه خلیج فارس در استادیوم آزادی نبود. تیم کی روش تنها با 2 گل خورده مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 را پشت سر گذاشت و پس از 20 سال ایران را به یک برد در جام جهانی رساند...

تصاویر زیر مجموعه ای از عکس های ماندگار زمان حضور کارلوس کی روش در ایران است. حالا به بهانه تولد این سرمربی خالی از لطف نیست که نگاهی به این قاب ها بیاندازیم..

اخبار داغ 

متلک بهنام ابوالقاسم پور به احسان حاج صفی: تازه فهمیدم چرا به عراق و بحرین می بازیم! زلاتکو کرانچار؛ قصه زندگی مردی که به خاطر پسرش تهمت شنید کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دیوید بکام از انتقال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به اینتر میامی می گوید فوری؛ جوزپ ماریا بارتومئو بازداشت شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،نمایشگاه گردشگری ITB برلین از ۱۵ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در شهر برلین کشور آلمان برگزار شد و ظرفیت‌های مختلف ژئوپارک جهانی طبس به صورت چاپ شده و الکترونیکی در مجله Explore Iran معرفی شد.

این مجله بین‌المللی به صورت الکترونیکی و ۱۲۰۰ نسخه چاپ شده معرفی شد. 

نمایشگاه گردشگری ITB برلین به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه بازرگانی سفر، فرصت تجاری ویژه‌ای برای عرضه کنندگان جهانی خدمات گردشگری مهیا کرده است.

در نمایشگاه امسال نزدیک به ۱۰۰ هزار شرکت کننده و بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ غرفه دار از ۱۷۰ کشور جهان حضور داشتند.

همچنین حدود ۳ هزار و ۲۰۰ روزنامه نگار معتبر از ۱۰۳ کشور و بیش از ۳۰۰ وبلاگ نویس امسال در مورد ITB برلین گزارش دادند.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • احمدی‌نژاد: عملیات نظامی علیه اسرائیل حق ایران بود
  • معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!