Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق لوس بلانکوس از سختی های انتقال رونالدو به این باشگاه صحبت می کند.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی سابق باشگاه رئال مادرید در سال 2009 و با انتقالی رکوردشکن (84 میلیون پوند) از منچستریونایتد به این تیم پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از OnTime Sports، رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید راجع به به خدمت گیری کریستیانو رونالدو صحبت می کند و در این رابطه می گوید:

به خدمت گیری رونالدو آسان نبود زیرا او نمی خواست از منچستریونایتد جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 2 سال برای جذب او تلاش کردیم و در نهایت موفق به انجام این کار شدیم. او ارزش مبلغی که برای خریدش صرف شده بود را داشت. اجازه جدایی به رونالدو یکی از بزرگ ترین اشتباهات رئال مادرید بود. انتقال ام باپه یا صلاح به رئال مادرید؟ آن ها بازیکنان بزرگی هستند که موجب تقویت ترکیب رئال مادرید خواهند شد اما با توجه به شرایط مالی باشگاه و ساخت ورزشگاه جدید، صرف هزینه های هنگفت برای جذب یک فوق ستاره کار بسیار دشواری خواهد بود. فلورنتینو پرز؟ بدون هیچ شکی او فرد موفقی در رئال مادرید بوده است. رئال مادرید در زمان ریاست او 4 بار موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. پرز همچنین یکی از بهترین سرمربیان تاریخ رئال مادرید را به خدمت گرفت اما از نظر من، او مرتکب دو اشتباه بزرگ شد: اجازه جدایی به رونالدو و اجازه جدایی به رائول.

اخبار داغ 

متلک بهنام ابوالقاسم پور به احسان حاج صفی: تازه فهمیدم چرا به عراق و بحرین می بازیم! زلاتکو کرانچار؛ قصه زندگی مردی که به خاطر پسرش تهمت شنید کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دیوید بکام از انتقال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به اینتر میامی می گوید فوری؛ جوزپ ماریا بارتومئو بازداشت شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 8 میلیارد و 681 میلیون و 97 هزار و 500 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 331 میلیون و 183 هزار و 870 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 318 میلیون و 902 هزار و 500 ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 845990 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • خوشحالی اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ بهترین تیم جهان! / عکس
  • شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • گواردیولا: فینال با منچستریونایتد؟ به کاونتری احترام بگذارید
  • پاتریک کلایورت و انتخاب های دوگزینه ای از میان بازیکنان سابق رئال مادرید و بارسلونا / فیلم
  • رییس سابق بارسلونا: ال کلاسیکو؟ امیدوارم بایرن مونیخ رئال مادرید را حذف کند!