Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرانلاین، در ویدئویی که از سوی اعضای دفتر عبدالحسین خسروپناه امام جمعه موقت دزفول استان خوزستان منتشر شده، او درباره داروی کرونا گفت: من در ۳ باری که مبتلا به کرونا شدم، داروی امام کاظم و داروی امام رضا به من کمک کرد.

وی گفت: بار دومی که به کرونا مبتلا شدم، سرفه های شدید و مسلسل واری داشتم که قطع نمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع داروها و طب سنتی را استفاده کردم اما فایده‌ای نداشت. داروی سئال یا داروی امام رضا و رازیانه جواب داد. ۳ شب از این دارو استفاده کردم و جواب داد. جالب اینجاست که هر کدام از دوستانی که مشکلات ریوی دارد، من به آنها داروی سئال را توصیه کردم تقریبا همه موارد جواب داده است. 

کد خبر 588074

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»

امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی مسیر ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه ته‌ته، بازدید و از نزدیک در جریان زحمت راهداری پاوه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به همراه علیرضا حیدری فرماندار پاوه، محمد نادر شهبازی سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عملیات برف‌روبی و بازگشایی گردنه ته‌ته در محور پاوه به مریوان بازدید کرد.

️امام جمعه پاوه در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه قدردانی و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایمنا، گردنه ته‌ته بدون تردید صعب‌العبورترین مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه است که ۱۷ کیلومتر آن مربوط به حوزه راهداری شهرستان پاوه و ۴ کیلومتر آن مربوط به سروآباد (کردستان) است.

گردن ته‌ته، به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است و بازگشایی این مسیر در اوایل بهار هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به این گردنه می‌کشاند.

کد خبر 747299

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت + عکس
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم