Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@14:18:07 GMT

فرار تراکتوری‌ها از شکست در دقیقه ۹۰+۴

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۶۲۶۴

فرار تراکتوری‌ها از شکست در دقیقه ۹۰+۴

دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتور با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتور امروز (دوشنبه) در قالب هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

در دقیقه ۲۴ مجتبی مقتدایی به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد که این مساله با اعتراض شدید کادرفنی نفتی‌ها همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتوری‌ها و نفتی‌ها بارها به دروازه یکدیگر نزدیک شدند اما فرصت گلزنی پیدا نکردند. بازی پر برخورد و درگیرانه نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی در شرایط خوبی قرار نداشت و کار را برای دو تیم سخت کرد.

نیمه دوم همانند نیمه اول درگیرانه و فیزیکی دنبال شد و دو تیم روی دروازه یکدیگر موقعیت‌های گل زیادی به دست آوردند که در دقیقه ۷۸ سجاد جعفری روی اشتباه مدافعان و دروازبان تراکتور توانست دروازه این تیم را باز کند.

تراکتوری‌ها پس از دریافت گل حملات خطرناکی روی دروازه نفت داشتند که محمد عباس زاده در دقیقه ۹۴ توانست با ضربه سر دروازه نفتی‌ها را باز کند و کار را به تساوی یک بر یک بکشاند. این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

نفتی‌ها با این یک امتیاز ۱۹ امتیازی شدند و یک پله سقوط کردند. در مقابل تراکتوری‌ها با این تساوی ۲۳ امتیازی شدند و در رده ششم باقی ماندند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان تيم فوتبال تراكتور استانی ورزشی پایان رسید تراکتوری ها نفتی ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم

در ادامه مسابقات هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و بولونیا در جدالی مهم بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که بولونیا با نتیجه سه بر یک میزبانش را شکست داد و گامی بلند به سمت سهمیه لیگ قهرمانان برداشت.

شاگردان تیاگو موتا در نیمه نخست بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و دو بار دروازه جالوروسی رو توسط اسامه العزوزی (۱۴)، یاشوا زیرکزی (۴۵) باز شد.

تنها هفت دقیقه پس از شروع نیمه دوم دنیله دروسی که از نمایش شاگردانش رضایت نداشت سه تعویض همزمان انجام داد و در یکی از تعویض ها، سردار آزمون را به جای تامی آبراهام مهاجم انگلیسی که در غیاب لوکاکوی مصدوم در نوک پیکان خط جمله گرگ‌ها بازی می‌کرد، به زمین فرستاد. سردار که بعد از مصدومیتی چند هفته‌ای، پنج روز بود به تمرینات رم بازگشته بود، چهار دقیقه پس از ورودش به زمین گلزنی کرد. ستاره ایرانی رم حالا تعداد گل‌هایش برای ‏باشگاه ایتالیایی را به عدد ۳ رسانده است. ‏

رم با این گل به بازگشت امیدوار شد، اما سالیمیکرز در دقیقه ۶۵ گل سوم بولونیا را هم زد و کار را تمام کرد.

شاگردان تیاگو موتا شگفتی سازان این فصل سری آ با این پیروزی ۶۲ امتیازی شدند و با تثبیت رتبه چهارم، تقریبا خیالشان را از کسب سهمیه لیگ قهرمانان راحت کردند. رم هم با ۵۵ امتیاز پنجم است و حالا جایگاهش را در خطر می بیند. گفتنی است سال آینده سهمیه ایتالیا برای لیگ قهرمانان ۵ سهمیه است و تیم پنجم هم راهی لیگ قهرمانان می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید