Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@01:11:39 GMT

گزارش زنده / سپاهان یک- گل گهر صفر

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۶۳۵۸

گزارش زنده / سپاهان یک- گل گهر صفر

تیم فوتبال سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال رو در روی گل گهر سیرجان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه تیم‌های سپاهان و گل گهر سیرجان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و گل گهر سیرجان

ورزشگاه: نقش جهان

گل‌ها: سجاد شهباززاده (دقیقه ۶۸) برای سپاهان

اخطار: سروش رفیعی (دقیقه ۶۲) از سپاهان

سپاهان: پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، عزت الله پورقاز، محمد نژادمهدی، یاسین سلمانی، سروش رفیعی، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

مربی: محرم نویدکیا

گل گهر: مهردادبشاگردی، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا (۳۳- گادوین منشأ)، علی دشتی (۳۲- مهران گلزاری)، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، سعید صادقی، نوید عاشوری مرتضی تبریزی، یونس شاکری

سرمربی: امیر قلعه نویی

داور: محمدرضا اکبریان

شرح بازی:

سپاهان در حالی در خانه میزبان گل گهر بود که با توجه به رقابتی که با پرسپولیس و استقلال در صدر جدول دارد، نیاز به هر ۳ امتیاز این دیدار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان نویدکیا بازی را در ۱۰ دقیقه ابتدایی هجومی و خوب آغاز کردند و موقعیت‌های بسیار خوبی بدست آوردند که با بدشانسی و درخشش مدافعان حریف از دست رفت. ۱۰ دقیقه دوم بازی اما متعلق به گل گهر بود و این تیم به خوبی از زیر فشار سپاهان در آمد و چند موقعیت خوب ایجاد کرد. با به زمین آمدن منشأ در اواسط نیمه اول، برش گل گهر در خط حمله بیشتر هم شد و یک موقعیت بسیار خوب نیز نصیب او شد که با درخشش نیازمند تبدیل به گل نشد.

شرح گل‌ها:

دقایق حساس:

دقیقه ۲- روی یک ارسال از سمت راست در تیر دوم نژاد مهدی توپ را با سر برای پورقاز کاشت و ضربه پورقاز در شرایط نامتعادل با واکنش بشاگردی راهی کرنر شد.

دقیقه ۳- نفوذ سلمانی به درون محوطه جریمه گل گهر با ضربه پای چپ او همراه شد اما توپ با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶- پس از یک اشتباه از جانب گل گهری ها توپ به محمدرضا حسینی رسید که او با نفوذ به درون محوطه جریمه ضربه محکمی زد اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳- روی یک اشتباه توپ در موقعیت بسیار عالی به منشأ رسید و او پس از یک چرخش دروازه خالی از دروازه بان سپاهان را دید اما ضربه او را پیام نیازمند که در میانه‌های محوطه جریمه حضور داشت دور کرد.

دقیقه ۴۲- ضربه محمدرضا حسینی از درون محوطه جریمه را مدافع گل گهر از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۵۱- ضربه پای چپ محکم زنده روح از راه دور در دستان پیام نیازمند قرار گرفت.

دقیقه ۶۰- همکاری اسماعیلی فر و حسینی با نفوذ حسینی به درون محوطه جریمه و ضربه خطرناک او همراه بود اما بشاگردی با واکنشی خوب شوت حسینی را راهی کرنر کرد.

اتفاق ویژه:

بهترین بازیکن:

کد خبر 478436

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان باشگاه سپاهان تیم فوتبال گل گهرسیرجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درون محوطه جریمه گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوساسونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و فرصت نزدیک شدن به حریف را از دست بدهد. 

آندره آلمیدا تک گل والنسیا و این بازی را در دقیقه 18 به ثمر رساند و پس از آن بود که تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر ناکام ماند ولی اوساسونا این فرصت را داشت که بتواند در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده بازی را از روی پنالتی که توسط داور اعلام شده بود به تساوی بکشاند. 

بودیمیر به عنوان پنالتی‌زن تیمش پشت این ضربه قرار گرفت و حرکتی انجام داد که تعجب بسیاری را به دنبال داشت و واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را هم به همراه داشت. او قصد داشت دروازه‌بان حریف را گول بزند اما همین تصمیمش باعث اشتباه خودش در زدن ضربه شد. 

قدرت این ضربه به حدی کم بود که دروازه‌بان والنسیا توانست به راحتی آن را در حالی که حتی به خط دروازه هم نرسیده بود در اختیار بگیرد و خیالش از بابت پیروزی تیمش در این بازی راحت شود.

دیگر خبرها

  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)