Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در حاشیه جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران اظهار کرد: روند شیوع بیماری کرونا در کشور صعودی است و اکنون خوزستان وارد پیک سوم شده و استان‌هایی مثل اردبیل، آذربایجان، کهگیلویه و بویراحمد هم به این ماجرا دچار شده اند و اگر مراقبت نکنیم در تهران هم شاهد این موضوع خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تهران میزان شیوع ۶.۱۷ است، یعنی به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر این مقدار دچار بیماری شده‌اند و ۵.۶ دهم ضریب فوتی به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر است. میزان فوتی‌ها کم است، اما نگرانی وجود دارد که با توجه به کاهش ۱۰ درصدی فاصله گذاری با افزایش بستری و فوتی مواجه خواهیم شد.

استاندار تهران گفت:یکی از راهکار‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا اجرای طرح شهید سلیمانی بود. خواهش من از فرمانداران این است که بگویند چقدر از افراد در قرنطینه مانده اند و دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شده است و نقطه کلیدی طرح شهید سلیمانی همین در قرنطینه ماندن است.

بیشتر بخوانید

جهش کرونا به سمت خطرناک شدن است

محسنی بندپی بیان کرد: نکته حائز اهمیت عمق بخشیدن به فاصله گذاری اجتماعی است و هر نوع تجمع مثل فروشگاه‌های بهاره و مراسم‌های ختم ممنوع است و حتما باید دقت شود.

استاندار تهران تصریح کرد:ما در بانک‌ها تجمع بیش از حد داریم و به بانک‌ها گفته ایم که خدمات الکترونیکی را بیشتر کنند، همین طور آزمون‌های علمی داریم که اگر تشخیص داده شود که نباید برگزار شوند، به تعویق باید بیفتند. در برگزاری مراسم‌های سوگواری باید مجوز صادر نکنیم و شرایطی که پیش گرفته ایم ادامه یابد.

وی افزود: برای ایام نوروز باید در تهران شرایطی فراهم کنیم تا تجدید روحیه ایجاد شود و در این مسیر رهگیری بسیار حائز اهمیت است و پیداکردن نقاط کلیدی هم از اقدامات پیشگیرانه در بیماری کرونا است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تهران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت:با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵ استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده‌ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار اشاره کرد:کاهش پرونده‌های قضایی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشوراز طریق نظارت ماهواره ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزات، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوز‌ها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۳
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • نام بیماری ترانه علیدوستی اعلام شد