Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@13:32:01 GMT

مجامع شورای ائتلاف ‌در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود‌

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۶۴۲۹

مجامع شورای ائتلاف ‌در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود‌

گروه استان‌ها- معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از تشکیل مجامع استانی و شهرستانی برای انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ۴۰ درصد اعضای کانون‌های مجامع استانی و شهرستانی جوانان تشکیل می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بوشهر‌، نورالدین قدیمی بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه نگاه جریان انقلاب اسلامی در عرصه رسانه‌ها اعتقادی و عمیق است اظهار داشت: رسانه چشم بینا و زبان گویای جریان انقلاب محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، شکل‌گیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی را از اواسط سال 1396 دانست و بیان کرد: در این راستا جلسات مختلف هم‌اندیشی و تقویت انسجام و اتحاد نیروها انجام گرفت.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محدود به انتخابات نبوده و در حال ایجاد ساختاری منسجم برای برهه‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به اهداف دشمن در انتخابات 1400 تصریح کرد: دشمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نگاه جنگ دارد و صندوق‌های اخذ رای به عنوان خاکریزهای این جبهه محاسبه می‌شود.

قدیمی نقش مهم مردم در پیروزی و موفقیت‌های انقلاب در 42 سال گذشته را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: هر جا نظام به موفقیت دست یافته نیروهای مردمی در صحنه بوده‌اند.

وی، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و نقش مهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در این عرصه شورای ائتلاف، موفق عمل کرد که با تشکیل 700 مجمع در کشور نیروهای انقلابی معرفی شدند و انتخاب 230 نماینده انقلابی حاصل این فعالیت بود.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر ادامه همین مسیر در انتخابات 1400 گفت: برای این مهم مجامع شهرستانی و استانی شکل گرفته و در هر شهرستان 2 مجمع عمومی و منتخب پیش بینی شده است.

قدیمی اهداف تشکیل مجامع شورای ائتلاف را برای حضور حداکثری در انتخابات 1400 دانست و با اشاره به سازماندهی نیروهای انقلابی در 38 کانون تخصصی افزود: هدف‌گذاری مجمع هر شهرستان، سازماندهی یک‌هزار نفر نیروی انقلاب است که تا 450 هزار نفر سازماندهی نیرو در مجامع شهرستان‌ها برای انتخابات 1400 پیش بینی شده است.

وی، از تعیین شاخص‌های نمایندگان شوراهای اسلامی شهرها خبر داد و بیان کرد: در این راستا کارگروه‌هایی در سطح شهرستان‌ها تشکیل می‌شود که دارای 9 تا 15 نفر عضو هستند.

میثاق‌نامه‌ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی جریان انقلابی را یکپارچه‌تر کرد دغدغه‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان؛ مشخص نیست بودجه فرهنگی استان در کجا هزینه می‌شود کمیته سیاسی و انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل آغاز به کار کرد

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: انتخابات شوراهای شهر برخلاف انتخابات مجلس و ریاست جمهوری سیاسی نیست بلکه به اجتماعی تبدیل شده است و در این زمینه شوراهای اسلامی به محلی برای خدمتگزاری به مردم تبدیل می‌شود.

قدیمی با بیان اینکه  40 درصد اعضای کانون‌های مجامع استانی و شهرستانی جوانان تشکیل می‌دهند تصریح کرد: یک سوم مجامع شهرستان‌ها و استان‌ها بانوان، یک سوم جوانان و یک سوم پیشکسوتان و در مجموع  40 درصد اعضای کانون‌های این مجامع جوانان تشکیل می‌دهند.

وی، با اشاره به نگاه جریان شورای ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری ابراز کرد: نگاه شورا به انتخابات ریاست جمهوری تیمی و چند بعدی است تا یک دولت و تیم قوی تشکیل شود.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ریاست جمهوری انتخابات 1400 شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ دندان شکن و تنبیه اسراییل نشان داد در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با عنوان اینکه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج یکی از یادگاران ارزشمند امام راحل است افزود: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از آینده نگری حضرت امام خمینی رحمت اله علیه دارد.

امام جمعه زنجان با یاد آوری اینکه طبق یکی از اصول مهم قانون اساسی نهاد مقدس سپاه پاسداران برای پاسداری از دست آورد‌های نظام اسلامی تشکیل شده افزود: امروز شاهد هستیم این نهاد انقلابی وظایف خود را حتی در خارج از مرز‌های کشورمان به خوبی انجام می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای ورزشکار گفت: ۵۰۰ نفر از ورزشکاران مدال آور جزو شهدا و ۱۰۰ شهید گرانقدر هم از شهدای مدافع حرم هستند.

وی ۵ اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در واقعه‌ی طبس را گرامیداشت.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • لغو عضویت ایران در سه سازمان بین‌المللی
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس