Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند، کاظم طالقانی، منصور قنبرزاده، طهمورث حیدری و محمدرضا کشوری فرد در سازمان لیگ فوتبال ایران حاضر شدند.

حیدر بهاروند رئیس سازمان اظهار داشت: عزیزی خادم ۴ سال در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حضور داشته و با فوتبال کاملا آشنایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ محور برگزاری مسابقات فوتبال در کشور است و سالیانه حدود ۵ هزار مسابقه برگزار می‌کند. فصل گذشته با ایجاد شرایط کرونایی و در روز‌هایی که اکثر فدراسیون‌های ورزشی مسابقات خود را تعطیل کردند سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری هیئت‌های فوتبال و باشگاه‌ها مسابقات لیگ برتر را برگزار کرد و الگویی برای سایر فدراسیون‌ها شد و در این فصل نیز مسابقات باشگاهی در تمامی رده‌های لیگ برتر تا لیگ یک، دو و دسته سوم در حال برگزاری است.

عزیزی خادم:سازمان لیگ قلب فدراسیون فوتبال است

عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال نیز اظهار داشت: باید از بهاروند ریاست سازمان لیگ تشکر کنم. باید همواره نگاهی آگاهانه، واقع گرایانه به  موضوع‌ها داشت. یکسال گذشته یکی از سخت‌ترین سال‌های فوتبال کشور بوده است. به غیر از بحث انتشار ویروس کرونا و مشکلات برگزاری مسابقات، بهاروند سرپرستی فدراسیون فوتبال را نیز برعهده داشت و صبورانه و با تدبیر مسائل را مدیریت کرد.

عزیزی خادم تصریح کرد: من و بهاروند اعتمادی متقابل و کامل به یکدیگر داریم. فدراسیون فوتبال نقش استراتژیک در فوتبال دارد. اصل و قلب فوتبال سازمان لیگ است. برگزاری حدود ۵ هزار مسابقه کار بسیار بزرگی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال عزیزی خادم سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال

محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت‌ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری‌ها» از طریق فرابورس اقدام کرده است.

در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی‌های عرضه (اصل ۴۴)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ‌های ۲۶ فروردین ماه (نوبت اول) و ۲۷ فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه‌های ایران و سازندگی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است