Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران ؛ کاوه معین‌فر - در چند روز گذشته امیر مهدی ژوله (بازیگر و فیلمنامه نویس) در صفحه اینستاگرامش خبر از همکاری مجدد خود با تلویزیون داد و نوشت :

«تلویزیون خونه من بوده.خونه بهترین خاطرات من.چه اون روزی که برره و مرد هزارچهره و در حاشیه و ...براش مینوشتیم،چه اون روزایی که دورهمی و دیوار به دیوار بازی میکردم و چه خندوانه و استنداپ و اون مهر تکرار نشدنی که از شما گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابطه ما و تلویزیون در دوره ای پر از دلخوری و گلایه و ناراحتی شد .که قطعا بخشی از اون به خاطر بعضی بی توجهی ها یا قصور من بوده .حالا قراره به جای تکرار اون روزها و اتفاقات تلخ باز هم با هم کار کنیم. برای شاید لبخندی که گوشه صورتی خسته از این دوران بنشونیم.»

 

 

این اتفاق از آن جهت جالب توجه است که ژوله در سال های اخیر همواره منتقد تلویزیون بوده و به بهانه های مختلف به نقد عملکرد تلویزیون پرداخته است و از طرف دیگر هر از گاهی اعلام شده است که ژوله در تلویزیون ممنوع التصویر است، ممنوع التصویر شد، سانسور شد و ...

برای مثال در ارتباط با انتشار تیزر سانسور شده فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» نوشت: «دوستان همه نماهای من از رو به رو و بخشی از صدایم را حذف کردن و بعد پخش کردن. من اصن نمی‌دونستم رابطه‌ام با تی وی اینقدر خراب باشد. فکر می‌کردم فقط همدیگر را بلاک کردیم، نمیدونستم عکسام تو تیزرها رو هم پاره می کنند.»

روزنامه کیهان روز گذشته در مطلبی به نقد عملکرد تلویزیون و همکاری دوباره با ژوله نوشته است:

«جای تعجب است که چرا برخی از مدیران صداوسیما در مواجهه با این مردان هزارچهره مماشات می‌کنند و آنتن و پول عمومی را در اختیارشان قرار می‌دهند؟!»

و در ادامه هم اضافه کرده است: «این اولین بار نیست که برخی سلبریتی‌ها پس از رجزخوانی علیه صداوسیما با سودای پول و شهرت دوباره شیفته آنتن می‌شوند! پیش از این نیز «محسن تنابنده» و «سعید آقاخانی» با این که از عدم همکاری با صداوسیما به نشانه اعتراض سخن گفته و «رضا رشیدپور» نیز گفته بود حتی اگر کلاهش هم در صداوسیما جا بماند، حاضر نیست برای برداشتن آن به آنجا برود، تغییر موضع ۱۸۰درجه‌ای داده بودند!»

 

برای درک این موقعیت باید به نویسنده مطلب کیهان گفت:

در فرهنگ و ادبیات فارسی یک ضرب المثل وجود دارد که « زن و شوهر دعوا کنند، اَبلَهان (دور از جان شما) باور کنند» در واقع اشاره به این دارد که اکثر قریب به اتفاق دعواهای زن و شوهری موقتی و زودگذر است و نباید در اینگونه درگیری ها مداخله نمود و یا آنرا زیاد جدی گرفت بعد از مدتی دوباره زن و شوهر به کنار هم برگشته و به زندگی ادامه می دهند.

حکایت تلویزیون و این دسته از سلبریتی ها دقیقا همین ضرب المثل معروف زن و شوهری است، شما زیاد جدی نگیر و باور نکن، در آخر سر آنها دوباره به کنار هم بر می گردند.

نقل است ولتر (فیلسوف معروف فرانسوی) هم در این ارتباط گفته است: «ازدواج مجموعه ای ازمزه هاست هم تلخی و شوری دارد. هم تندی و ترشی و شیرینی و بی مزگی.» واقعا حکایت سلبریتی ها و قهر و آشتی آنها با صداوسیما دیگر به مرحله بی مزگی رسیده است.

و البته گویند که سقراط هم گفته است: «ازدواج کردن وازدواج نکردن هر دو موجب پشیمانی است.» و انگار سلبریتی ها و تلویزیون دقیقا مصداق بارز این فرموده سقراط هستند.

لطفا اگر ضرب المثل، جملات قصار، سخن بزرگانی در ارتباط با این رابطه صداوسیما و سلبریتی ها به ذهن شما هم خطور کرد از بیان آن دریغ نفرمایید.

بیشتر بخوانید: استعداد‌سوزی تلخ‌تر از کرونا‌کُشی/ به یاد علی اکرمی انتقاد شدید کیهان از نویسنده «مرد هزار چهره» علیرضا خمسه و اکبر عبدی در سریال جدید تلویزیون آقای کارگردان! ماهواره ندیدن شما فضل نیست، نقصان است لینک کوتاه: asriran.com/003F9B

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سلبریتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروردین ۱۴۰۳ و آشتی‌ای که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد

فرودین ۱۴۰۳ یکی از نقاط اوج در سینمای ایران بود، چرا که تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر چهل‌ودوم که در ایام جشنواره نیز مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت به‌عنوان فیلم‌های اکران نوروزی اعلام شد و بر این اساس و طبق آمار شاهدیم که سینماها با ۶۵ هزار و ۳۸۸ سانس، فروشی ۱.۴۶۰.۲۳۸.۸۸۰.۰۰۰ ریالی داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرودین ۱۴۰۳ یکی از نقاط اوج در سینمای ایران بود و البته که این موضوع، امری دور از ذهن نبود چرا که تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر چهل‌ودوم که در ایام جشنواره نیز مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت به‌عنوان فیلم‌های اکران نوروزی اعلام شد و بر این اساس و طبق آمار شاهدیم که سینماها با ۶۵ هزار و ۳۸۸ سانس، توانستند ۲ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۴۷۱ مخاطب را به خود جذب کنند و فروشی ۱.۴۶۰.۲۳۸.۸۸۰.۰۰۰ ریالی داشته باشند.

عملکرد انفرادی فیلم‌ها

فیلم‌های سینمایی «تمساح خونی» با فروش بیش از ۸۸ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۲۴ میلیارد و ۸۳۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از بیش از ۱۸ میلیارد و چهار میلیون تومان، «آپاراتچی» با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان و «نوروز» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان رتبه‌های اول تا پنجم جدول فروش فروردین ۱۴۰۳ را به خود اختصاص دادند.

همچنین فیلم‌های «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۲۷۱ میلیون تومان، «روشن» با فروش بیش از ۱۷۱ میلیون تومان و «مسافری از گانورا» با فروش بیش از ۴۰ میلیون تومان در رتبه‌های ششم تا دهم جدول فروش فروردین قرار گرفتند.

اگر نگاهی به آمار فروش روزانه سینما در فروردین نیز داشته باشیم، به این نتیجه می‌رسیم که روز سه‌شنبه، هفتم فروردین با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان، پرفروش‌ترین روز و سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین با ۱۸۱ هزار و ۲۱۱ نفر پرمخاطب‌ترین روز نخستین ماه از سال جدید محسوب می‌شوند.

به گزارش ایمنا، در فروردین شاهد تنوع ژانرهای اکران و به‌نوعی تحقق عدالت بودیم، بر این اساس هرچند فیلم‌های طنز به روال قبل در صدر جدول قرار داشت، اما باید به این نکته توجه داشت که با حضور ژانرهای کمدی، اجتماعی، دفاع مقدس و کودک و نوجوان سینماها جذب مخاطب بیشتری داشتند و در ادامه دستاوردهای فراوانی خواهد داشت.

کد خبر 746475

دیگر خبرها

  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • دعوا بر سر نان بربری باعث کنده شدن گوش یک انسان شد
  • خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد
  • (ویدئو) سانسور جنجالی سکانس ابراز عشق شوهر به همسرش در تلویزیون؛ «دوست دارم» ممنوع!
  • محاسبه آنلاین نرخ مهریه ۱۴۰۳
  • فروردین ۱۴۰۳ و آشتی‌ای که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد
  • فروردین ۱۴۰۳ و آشتی که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد