Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون فوتبال پس از پیروزی در انتخابات این فدراسیون پیامی را منتشر کرد. خبرگزاری میزان - سایت رسمی فدراسیون فوتبال، متن پیام شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس جدید فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

«به نام آنکه هستی نام از او یافت

هر آنکه جانب اهل خدا نگه دارد

خداش در همه حال از بلا نگه دارد

پس از شکر و سپاس خاشعانه و مستمر به درگاه الهی بواسطه عنایت او و جلب اعتماد مجمع محترم فدراسیون فوتبال و با توکل به الطاف لایزال او و درخواست حمایت و مساعدت از او برای برداشتن بار مسئولیت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و امید پاسخ شایسته به مطالبات به حق ملت بزرگ ایران برای اعتلای فوتبال ملی و با آرزوی بازگشت اعتماد، اعتبار و افتخار به فدراسیون و فوتبال کشور بر خود فرض می‌دانم که از یکایک اعضای محترم و بزرگوار مجمع فدراسیون فوتبال که در یک روند قانونی، سالم، شفاف، عقلانی و دموکراتیک زمینه برگزاری انتخابات رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را فراهم آورده و با اعتماد به اینجانب و برنامه‌های پیشنهادی فرصت خدمت به من بخشیدند، تشکر و قدرشناسی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین بر خود واجب می‌دانم از ارکان فدراسیون فوتبال، مدیران و کارکنان محترم این نهاد مدنی و محبوب قدردانی و تشکر نمایم.

تشکر ویژه از آن ملت بزرگ ایران است که در طول این مدت با هوشیاری و علاقه برنامه‌ها، گفتگو‌ها و رقابت‌ها را پایش نموده و از طریق رسانه‌ها، نقطه نظرات سازنده خود را صادقانه منعکس نمودند.

سپاسگزار رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها و جراید محترم کشور هستم که برای تنویر اذهان عمومی مساعی نیکویی را برای یک انتخاب مهم در این برهه مهم تاریخ فوتبال ملی به عمل آوردند.

از دوستان و همکاران رقیب که با مشارکت فعال و صادقانه و راهگشایانه خود، شجاعانه و دوستانه پای در عرصه رقابت انتخاباتی گذاشته و برای اعتلای فوتبال ملی افق گشایی نمودند، به طور ویژه تشکر و قدرانی می‌نمایم.

شایسته است که تمهیدات دولت محترم، نهاد‌های دولتی و وزرات محترم ورزش و جوانان کشور را برای برگزاری یک انتخابات قانونی و بدون سوگیری مغتنم داشته و پاس‌دار اهتمام آنان باشم.

در پایان از خداوند منان صمیمانه مسالت می‌نمایم که به من بصیرت، قدرت، سعه صدر و تدبیری عنایت فرماید تا قدردان و سپاس گزار الطاف او و همه یاران فوتبال کشور و همراهان و ذی‌نفعان فوتبال کشور باشم و برای اعتلای فوتبال کشور و تحقق وعده‌ها و برنامه‌ها از توفیقات روزافزون او و همه علاقه‌مندان برخودار و بهرمند باشم.

آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم

۱۱ اسفند ۱۳۹۹

فدراسیون فوتبال جهموری اسلامی ایران

شهاب الدین عزیزی خادم»   بیشتر بخوانید: عزیزی خادم: با فساد مقابله و مبارزه خواهیم کرد/ سازمان لیگ قلب فدراسیون فوتبال است

انتهای پیام/

برچسب ها: عزیزی خادم فدراسیون فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عزیزی خادم فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال فوتبال کشور عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای، از ورود سیستم هدست های جدید به داخل کشور خبر داد تا مسابقات باقیمانده از لیگ برتر، با این دستگاه ها برگزار شود.

در اطلاعیه فدراسیون آمده است: پنج سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست های داوری در جهان فوتبال است امروز وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

آذر ماه سال گذشته اولین سری از این هدست ها خریداری شد و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود و طبق اعلام قبلی سری جدید هدست ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست و چهارم تمامی داوران در مسابقات لیگ برتر از این سیستم های رادیویی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • جاسوسی با نشان «خادم نظام امپراتوری بریتانیا»