Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@17:00:42 GMT

عدم حضور قالیباف در انتخابات ۱۴۰۰ تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۶۴۸۰

به گزارش  صدای ایران به نقل از برنا، ناصر ایمانی، تحلیلگر و فعال سیاسی اصولگرا، با اشاره به تایید ضمنی عدم حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: قالیباف نگفته است که در انتخابات شرکت نمی‌کند یکی از نزدیکان او اعلام کرده است در صورت شرکت رییسی، قالیباف شرکت نخواهد کرد و اتفاق خاصی نیفتاده است و عدم حضور او در انتخابات، اصلا قطعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 او افزود: اگر رییسی بیاید باتوجه به سابقه و جایگاهی که دارد و طبق نظرسنجی‌های عمومی جایگاه او دیده شده و به مقدار زیادی مورد اجماع خواهد بود، ولی اگر او نیایند اجماع به این شدت نخواهد بود و اجماع مشکل‌تر و پیچیده تر، خواهد بود. ابتدا باید دید چه کسانی کاندیدا هستند و سپس ببینیم اقبال مردم نسبت به آن‌ها چگونه است.

او با بیان اینکه قالیباف فقط در صورت حضور رییسی انصراف می‌دهد، تصریح کرد: مسلما اگر رییسی بیاید قالیباف نیست و اگر قالیباف شرکت کند رییسی در صحنه نیست. مردم قاعدتا مقایسه می‌کنند و اگر ببینند قالیباف در بین سایر کاندیدا‌ها بیشتر جلب توجه می‌کند قطعا چه در مرحله اول و دوم رای می‌آورد.

ایمانی خاطرنشان کرد: باید به چینش کاندیدا‌ها توجه داشت و نمی‌توان به طور مطلق در مورد هر فردی اظهارنظر کرد. بستگی به ترکیب دارد و سپس می‌توان اظهارنظر کرد. در انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت معمولا بالا است، چون انتخابات ریاست جمهوری بر سرنوشت خانواده‌های ایرانی تاثیر دارد از این رو من فکر می‌کنم مشارکت چیزی در حدود ۵۰ تا ۵۵ درصد خواهد بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قالیباف انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

بنابر روایت فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898766

دیگر خبرها

  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد