Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه اگر ما با اعتقاد به آموزه های دینی و داشتن علم، دانش،بصیرت و دشمن شناسی از این اموزه ها استفاده کنیم سنگرمان محکم است و موفق خواهیم شد، گفت: قرآن بزرگترین و محکم ترین سنگر در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح قرآنی تنویر ستاد ارتش که صبح امروز در سالن همایش ولایت این ستاد برگزار شد، گفت: اینگونه برنامه ها ی مستمر به همراه برنامه ریزی منظم و خوب در اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش بسیار ارزشمند است و  انسان از این استمرار اثربخش لذت می برد و امیدواریم این روند همینطور پیش برود و ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: توصیه می کنم که به دنبال اثر بخشی موارد قرآنی در جامعه و در سطح ارتش نیز باشیم چونکه بزرگترین و محکم ترین سنگر ما در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن در این مقطع زمانی قرآن است زیرا اگر ما با اعتقاد به آموزه های دینی و داشتن علم ،دانش ، بصیرت و دشمن شناسی از این آموزه ها استفاده کنیم سنگرمان محکم است و موفق خواهیم شد.
امیر سیاری خاطرنشان کرد: عزیزانی که در این مسابقات شرکت می کنند باید الگو و نمونه باشند و با ارزیابی خودمان بینیم که اثربخشی این آموزه ها در سبک زندگی، فعالیت های روزانه، رفتار و بصیرتمان چگونه است چراکه ما اگر خودمان را مهک بزنیم در جامعه نیز اثر بخشی بیشتر می شود.
حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گزارشی از روند اجرای مسابقات طرح بزرگ قرآنی تنویر و مرحله ستادی مسابقات قرآن ارائه داد و گفت: با تلاش شبانه روزی همه همکاران امسال در مسابقات قرآنی ویژه کارکنان پایور و وظیفه و خانواده های کارکنان رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته داشتیم و 20درصد سهمیه بیشتری جهت حضور در مسابقات مرحله آجا کسب نموده ایم که جای تقدیر و تشکر دارد.
گفتنی است در پایان مراسم از منتخبین هر دو مسابقه قرآنی تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران امير دريادار حبيب الله سياري معاون هماهنگ کننده ارتش آموزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد

ئالا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در سنندج اظهار کرد: مجوز فعالیت پنج مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فروردین امسال صادر شد.

وی بیان کرد: مؤسسه «حدیث» به مدیر مسؤولی پروین علی ویسی، مؤسسه «آیه النبوه» به مدیر مسؤولی نرگس هوشمند، مؤسسه «مکتب القرآن» به مدیر مسؤولی محمد شکری، مؤسسه «فرقان» به مدیر مسؤولی سرور امامی و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «نور ایمان» به مدیر مسؤولی فراست رحمانی صادر شد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج خاطرنشان کرد: آموزش قرآن، احکام، برگزاری محافل و همایش‌های قرآنی و تبلیغات قرآنی از برنامه‌های فعالیت قرآنی این مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت است.

شهسواری اضافه کرد: از ۱۹ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت متقاضی تعداد ۵ مؤسسه قرآنی سنندج پروانه فعالیت خود را از معاونت قرآن و عترت سازمان تبلیغات اسلامی کشور دریافت کرده‌اند.

کد خبر 6084708

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • بزرگداشتی برای امیر انقلابی ارتش
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • دوم اردیبهشت و روایتی از خانه‌تکانی که در دانشگاه‌ها اتفاق افتاد
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات