Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تیم های نفت مسجد سلیمان و تراکتور در چارچوب یکی از بازی های حساس هفته شانزدهم از فصل بیستم لیگ برتر، به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
به گزارش آریا، نفت مسجد سلیمان که با اخراج مقتدایی در دقیقه 24، ده نفره شد، در نیمه دوم توانست با یک ضدحمله و روی اشتباه اخباری به گل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها تمام تلاش خود برای حفظ نتیجه را به کار بستند اما گل عباس زاده در اوقات تلف شده بود که بازی را به تساوی کشاند. مسجد سلیمان میزبان بازی نفت این شهر و تراکتور تبریز است. نیم فصل دوم از فصل بیستم لیگ برتر، امروز آغاز شده و رسول خطیبی در بازگشت مجددش به تراکتور، برای اولین بار در این فصل روی نیمکت تبریزی نشسته است. همچنین روی نیمکت حریف، داریوش یزدی نیز مربی تازه وارد نفت مسجد سلیمان بود.
بازی در نیمه اول متعادل آغاز شد اما مقتدایی دو کارت زرد دریافت کرد تا خیلی زود نفت مسجد سلیمان 10 نفره شود. تراکتور با برتری که در تعداد نفرات داشت، کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت اما دفاع مسجد سلیمانی ها چندان اجازه خلع موقعیت جدی به مردان خطیبی نداد. نفت مسجد سلیمان هم دل به ضدحملات بسته بود. نیمه اول تنها یکی دو موقعیت جدی داشت که هیچکدام تبدیل به گل نشد و بازی در این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
تراکتور نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد. با دفاع فشرده مسجد سلیمانی ها، مردان خطیبی سعی داشتند با ارسال های پیاپی دروازه حریف را باز کنند اما روی یک ضدحمله و دفع توپ عجیب اخباری، تراکتور غافلگیر شید و بازیکن تازه وارد نفت مسجد سلیمان، سجاد جعفری دروازه این تیم را باز کرد. تراکتور تلاشش را برای برگرداندن نتیجه آغاز کرد. تلاشی که در دقیقه 93 جواب داد و عباس زاده برای تبریزی ها گلزنی کرد. بازی در نهایت با نتیجه 1-1 پایان یافت.

- پیکان و نفت آبادان از هفته شانزدهم لیگ بیستم به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو گله شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید. پیکان از ساعت 15:00 به نفت آبادان رفت که در نهایت این دیدار را با پیروزی دو گله پشت سر گذاشت. پیکانی ها که پیش از این در 5 دیدار آخر خود بردی را کسب نکرده بودند، بالاخره طلسم نبردن های خود را شکستند و به سه امتیاز با ارزش خانگی دست پیدا کردند. همچنین شاگردان مهدی تارتار انتقام بازی رفت را گرفتند.
در بازی رفت که با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان پورموسوی به پایان رسید، زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شده بود، جر و بحثی میان اعضای کادر فنی دو تیم شکل گرفت و پورموسوی مدعی بود تارتار برخی از بازیکنان او را وسوسه کرده که از تیمش جدا شده و به پیکان بروند. در آن سو تیم نفت آبادان با این شکست، در 5 دیدار آخر خود به 3 شکست و دو مساوی رسیده است. پیکان با کسب 21 امتیاز در رتبه دهم قرار گرفت و نفت آبادان هم با کسب 23 امتیاز در جایگاه هفتم حضور دارد.

- ماشین سازی و شهر خودرو از هفته شانزدهم لیگ بیستم به مصاف هم رفته اند. ماشین سازی از ساعت 15:00 به مصاف شهر خودرو رفته است. اولین بازی نیم فصل دوم ماشین سازی و شهر خودرو برنده ای نداشت و بازی با تساوی 1-1 تمام شد. سرمربیان دو تیم گزینه های بالقوه استقلالی ها برای هدایت آبی پوشان در سال های آینده هستند.
بازیکنان ماشین سازی روی اشتباه مسلم فراهانی به گل رسیدند و در ادامه هم چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ماشین سازی به وجود آوردند. در دقایق اخر بازی، پورتقی توانست از توپ بلوکه شده استفاده کند و با یک ضربه آکروباتیک بازی را به تساوی بکشاند.

- نساجی در حضور خریدهای جدیدش هم نتوانست به برتری برسد و در دیدار خانگی برابر آلومینیوم متوقف شد. نساجی مازندران با وجود اینکه فصل را با برد پُر گل خارج از خانه برابر آلومینیوم آغاز کرد، اما پس از آن تنها یک برد به دست آورد و روند بحرانی گرفت تا در پایان نیم‌فصل اول 9 امتیاز کسب کند و در رده پانزدهم بایستد، اما آنها می‌خواهند اکنون که با خریدهای جدیدشان به مصاف اراکی‌ها رفته‌اند، مثل دور رفت به برتری برسند ولی در آن طرف هم آلومینیوم می‌خواهد عملکرد خوبی که در نیم‌فصل اول با رسول خطیبی داشت و به رتبه ششم رسید را دنبال کند و در بالای جدول بماند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تراکتور نفت مسجد سلیمان پیکان نفت آبادان ماشین سازی شهر خودرو نفت مسجد سلیمان ماشین سازی نفت آبادان شهر خودرو نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم

به گزارش "ورزش سه"، لیگ بیست و سوم به هفت هفته پایانی خود نزدیک می‌شود و همانطور که رقابت قهرمانی سرخابی‌های پایتخت میان پرسپولیس و استقلال با جذابیت تمام دنبال می‌شود، رقابت بر سر بقا هم ادامه دارد و 4 تیم برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند. رقابتی که میان سه تیم جنوبی و یک تیم شمالی است تا هر طور که شده خودشان را در لیگ برتر نگه دارند و این مسیر، در هفت بازی باقی‌مانده می‌تواند خطرناک‌تر هم شود.

فولاد - 21 امتیاز
خوزستانی‌ها شرایط را تا حدودی تغییر دادند و این تیم که از آغاز فصل سرمربیان متفاوتی را به خود دیده، اکنون در وضعیت متفاوتی است. خوزستانی‌ها از 23 بازی، 21 امتیاز کسب کردند و شرایط به گونه‌ای است که عبدالله ویسی به عنوان سرمربی این تیم اکنون ماموریت سختی بر عهده دارد. این تیم در ادامه لیگ با مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، تراکتور، استقلال، ذوب آهن، پیکان و نساجی رودررو می‌شود. فولاد با توجه به دیدار تیم‌های چهاردهم تا شانزدهم مسیر متفاوتی در پیش دارد و تقابل با استقلال، تراکتور و ذوب آهن قطعا در این مسیر به عنوان موانعی دشوار برای آنها ارزیابی می‎شود ولی بعد از این سه بازی، جدال با نساجی هم می‌تواند بسیاری از علامت سوال‌ها را برطرف کند.

استقلال خوزستان - 19 امتیاز
آبی‌پوشان اهوازی با تزریق مهره‌های خارجی جدید، در نیم‌فصل دوم اوج گرفتند و از قعر جدول جدا شده و به رتبه چهاردهم رسیدند. آن‌ها در هفته‌ای که گذشت موفق به شکست یکی از رقبای مستقیم خود یعنی صنعت‌نفت شدند و در هفته‌های باقی‌مانده باید دیداری سرنوشت‌ساز در خانه برابر نساجی به انجام برسانند. 
تیم تحت هدایت سیروس پورموسوی 2 نگرانی مهم دارد؛ یکی اینکه آن‌ها نسبت به 3 تیم دیگر یک بازی کم‌تر میزبان خواهند بود (3 دیدار) و دیگری آنکه 4 مسابقه از 7 دیدار پیش روی‌شان مقابل 6 تیم نخست جدول است. استقلال خوزستان باید با گل‌گهر (میهمان)، ملوان (میزبان)، سپاهان (میهمان) و پرسپولیس (میهمان) جدال داشته باشد که 3 بازی خارج از خانه‌اش است. این تیم در نیم‌فصل اول، از 7 بازی باقی‌مانده‌ خود 6 امتیاز دشت کرد که نسبت به صنعت‌نفت و نساجی، بیش‌تر بود.

صنعت نفت آبادان - 16 امتیاز
پرسپولیس، هوادار، مس، آلومینیوم، شمس آذر، ذوب آهن و تراکتور هفت دیدار سختی است که انتظار صنعت نفت را می‌کشد اما شاگردان فراز کمالوند با پیروزی مقابل سپاهان نشان دادند که از آنها هیچ اتفاقی بعید نیست. آبادانی‌ها بر خلاف سه تیم دیگر، با آنها رودررو نمی‌شود و این اتفاق تا حدودی وضعیت صنعت نفت آبادان را متفاوت می‌سازد.
این تیم خوزستانی باید 4 بازی را در ورزشگاه تختی به انجام برساند و 3 مرتبه از خانه خارج شود. پرسپولیس و تراکتور رقبای بالانشین طلایی‌پوشان محسوب می‌شوند که هر 2 باید به آبادان بیایند. صنعت‌نفت برای بقا باید عملکردی به مراتب بهتر نسبت به نیم‌فصل اول داشته باشد. آن‌ها در همین مقطع و مقابل همین رقبا فقط 5 امتیاز جمع‌آوری کردند. زمانی که عبدالله ویسی سرمربی‌شان بود.

نساجی - 16 امتیاز
زمانی که الهامی هدایت نساجی را برعهده گرفت و جای رحمتی را پر کرد، همیشه به این مسئله اشاره می‌شد که ساکت برای نجات دادن این تیم باید، هر چه زودتر و پیش از رسیدن به هفته‌های پایانی اقدام کند و حالا با یک نگاه به هفت مسابقه پایانی لیگ متوجه شرایط سخت آنها می‌شویم. تراکتور، ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال خوزستان، استقلال، هوادار و فولاد باعث شده تا وضعیت سختی در انتظار نساجی‌چی‌ها باشد. مورد قابل‌توجه تیم قرمزپوش این است که باید با 2 تا از 3 رقیب مستقیم خود پیکار داشته باشد؛ ابتدا مصاف با استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر در هفته بیست‌وهفتم و سپس رویارویی با فولاد در هفته پایانی و مقابل دیدگان هواداران خودی. 2 بازی بسیار سرنوشت‌ساز که می‌تواند تکلیف خیلی چیزها را مشخص کند. نساجی نسبت به همسایگان خود باید دیدارهای بیش‌تری را با تیم‌های صدرجدولی برگزار کند و حتی ممکن است قهرمان لیگ را هم تغییر دهد.
این تیم در بازی رفت مقابل 7 رقیب پیش رویش، فقط و فقط 4 امتیاز گرفت و تکرار این نمایش، مساوی است با سقوط به لیگ آزادگان.

دیگر خبرها

  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور