Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان موفق شد در اولین بازی نیم‌فصل دوم لیگ بیستم، با پیروزی یک بر صفر، بازی خانگی مقابل گل گهر سیرجان را به پایان برساند.

سپاهان با این برد 31 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رسید. گل‌گهر نیز در امتیاز 22 باقی ماند تا تیم نهم جدول باشد.

داور: محمدرضا اکبریان

کمک‌ها: محمدرضا مدیرروستا - حسن یوسفی

کارت زرد: سروش رفیعی و کی‌روش استنلی از سپاهان / احمدرضا زنده‌روح از گل‌گهر

کارت قرمز: -

گل: سجاد شهباززاده (68) برای سپاهان

*امیرقلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر به علت محرومیت روی نیمکت این تیم حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*علیرضا آرتا و علی دشتی در نیمه اول به دلیل مصدومیت جای خودشان رابه گادوین منشا و مهران گلزاری دادند تا گل گهر دو تعویض اجباری را در این نیمه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر سپاهان گل گهر سروش رفیعی هفته شانزدهم سجاد شهباززاده امیر قلعه نویی علی دشتی نیم فصل نیم فصل دوم کی روش استنلی زنده روح صدر جدول لیگ بیستم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال دسته یک ایران چهارشنبه ۸ فروردین، تیم خیر خرم آباد با نتیجه یک به صفر خوشه طلایی ساوه را شکست داد و در مکان نخست جدول ۵۵ امتیازی شد، چادرملو اردکان ۲ به ۱ از سد میزبانش پارس جنوبی جم گذشت و با ۵۴ امتیاز جایگاهش را در مکان دوم جدول حفظ کرد و فجر سپاسی در شیراز با یک گل دریا بابل را از پیش روبرداشت و با ۵۱ امتیاز در مکان سوم باقی ماند. 
در سایر بازی‌های هفته هم نفت مسجدسلیمان ۲- ۱ شهر راز شیراز را مغلوب کرد، مس سونگون ۱ به صفر استقلال ملاثانی را شکست داد، سایپا با یک گل مغلوب شهرداری آستارا شد، نفت و گاز گچساران ۲ به صفر مقابل شاهین بندر عامری به پیروزی رسید، داماش گیلان ۲ به ۱ برابر مس شهر بابک به برتری رسید و آریو اسلامشهر ۲ به صفر نتیجه را به مس کرمان واگذار کرد و از رده ششم به مکان نهم سقوط کرد.

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین فدراسیون فوتبال، قلعه‌نویی، طارمی و ...
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و ۳ملی‌پوش + جزئیات | طارمی ۲ بار جریمه شد
  • قلعه‌نویی و سه ستاره تیم ملی رسماً محکوم شدند/ جریمه سنگین علیه سپاهان و فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش
  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد