Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بابویی بعد از ظهر دوشنبه در آئین سی و هفتمین دوره افتتاحیه مسابقات فوتسال و طناب زنی غیر حضوری دانش آموزان سراسر کشور که در باشگاه پیشکسوتان مهرشهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: خرسندیم که چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را پشت سر گذراندیم و امیدواریم برای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب ره پویان شایسته ای باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به جهت میزبانی مسابقات فوتسال و طناب زنی قدردانی می‌کنم، تصریح کرد: در طی یکسال گذشته این ویروس منحوس که وارد دنیا شد و روی کره خاکی آمد اتفاقات عجیب و غریبی را رقم زد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور بیان کرد: هیچگاه تصور نمی‌کردیم مدارس ما بیش از یک سال تعطیل باشند و خالی از دانش آموزان باشد همچنین کرونا مسابقات درس تربیت بدنی، فعالیت‌های فوق برنامه، ورزشگاه‌ها و استخرها را به تعطیلی کشاند.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش به جهت لطف خدا و برخورداری از همکاران معلمان و مدیران فهیم، متعهد و توانمند استانی در مناطق توانست بستر آموزش را در فضای مجازی فراهم کند و امروز نیز در بستر شبکه شاد این برنامه‌ها مشاهده می‌شود.

بابویی گفت: امروز میلیون‌ها نفر دانش آموز در بستر شبکه شاد این افتتاحیه را مشاهده کردند و این امکاناتی است که در کنار این ویروس منحوس فرصت‌هایی برای سیستم تربیتی و آموزشی فراهم شد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور اظهار کرد: در اوایل شیوع ویروس کرونا حوزه تربیتی و فعالیت‌های ورزشی در حوزه معاونت تربیت و سلامت شامل دفتر تربیت بدنی و فدارسیون ورزش دانش آموزی بلافاصله از ظرفیت صدا و سیما و شبکه آموزش استفاده و کلاس‌ها و آموزش‌ها برگزار شد و همزمان اقدامات لازم برای تولید محتوا صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در بیش از ۱۰ بسته ورزشی تولید محتوا صورت گرفت، تصریح کرد: در سه سطح مبتدی، نیمه مبتدی و پیشرفته وزارت آموزش پرورش، حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت با بکارگیری بهترین مربیان و مدرسان آموزش‌های جلسه به جلسه برای این سطح برگزار شد.

با بویی بیان کرد: در شبکه شاد این محتوا بار گذاری می‌شود و در کنار لطماتی که ویروس کرونا وارد کرد فرصت‌ها به وجود آمد.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با طراحی تولید محتوا مسابقات به سمت مجازی سوق داده شدند و در ۱۰ رشته ورزشی کشوری فوتسال، بسکتبال، طناب زنی، کاراته، تکواندو و..با کمک متخصصین و مربیان مجرب طراحی و آموزش داده شد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه سه ماه در فدارسیون کار تیمی صورت گرفت، گفت: امروز ما شاهدیم با افتخار یک هزار و ۴۸۶ نفر دانش آموز و همکار در قالب ۱۲۶ تیم متوسطه اول و دوم ما به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی در این مسابقه شرکت کردند و این استقبال بی نظیر بود.

وی ادامه داد: امروز آموزش و پرورش به دلیل وجود معلمان متعهد در سراسر کشور بزرگترین و فراگیرترین رویداد ورزشی کشور در قالب فوتسال و طناب زنی به صورت مجازی دانش آموزی برگزار شد.

بابویی با بیان اینکه ویروس کرونا اولین لطمه را به حوزه سلامت مردم وارد کرد، تصریح کرد: یکی از ابزارهایی که سلامت مردم دنیا و کشور ما را تضمین می‌کرد ورزشگاه و مسابقات ورزشی بودند که تعطیل شدند اما این امکان توسط معلمان همکاران فدراسیون ورزش دانش آموزی به خوبی فراهم شد.

وی متذکر شد: به توانمندی معلمان سراسر کشور افتخار می‌کنم و از دانش آموزان که در طول این یکسال تلاش داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 5159385

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین بابویی شهرستان کرج فدراسیون ورزش های دانش آموزی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد گرگان بوشهر زلزله کرونای انگلیسی اردبیل بارش برف شهید عکس استانها فدراسیون ورزش دانش آموزی دانش آموزی کشور برگزار شد طناب زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شهبازی در نشست خبری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران که صبح امروز در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: دانشگاه تهران امسال جشن ۹۰ سالگی خود را در صورتی برگزار می‌کند که این سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد و شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت دانشگاهی را پیگیری کند و جشن ۹۰ سالگی را هم با این رویکرد برگزار می‌کند، گفت: امسال ۹۰ رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که اولین رویداد نمایشگاه کار است که دومین دوره آن در خرداد ماه برگزار می‌شود.

شهبازی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت عنوان کرد و افزود: شبکه سازی به عنوان شعار نمایشگاه انتخاب شده و تلاش ما بر این است که بحث مهارت آموزی را داشته باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران افزود: سال قبل استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفت و امسال هم با توجه به حضور صنایع و سازمان‌های مختلف، امیدواریم دانشجویان بتوانند ارتباط مورد نظر خود را بگیرند.

وی اظهار داشت: اردوهای مهارت آموزی را در سال جاری در دانشگاه تهران خواهیم داشت و نمایشگاه کار هم این چرخه را تکمیل می‌کند.

کد خبر 6085537

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد