Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: فقدان سیامند رحمان ضایعه بزرگی بر پیکره ورزش ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، محمدشروین اسبقیان در اولین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سیامند رحمان در اشنویه، اظهار داشت: فقدان او را ضایعه بزرگی بر پیکره ورزش کشورمان است و هیات ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان غربی نیز در این ماموریت شریک است که از این دیار جانشینی برای او تربیت کند تا روحش شاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس مذاکراتی انجام گرفته، مقرر شده همه ساله مسابقات بین المللی پاراوزنه برداری معلولین و جانبازان و صاحب سبک دنیا به نام و یاد سیامند رحمان در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات پاراوزنه برداری مردان جانباز و معلولین کشور نیز از امروز با یاد سیامند رحمان و گرامیداشت خاطره پهلوانی او در تهران آغاز شده است. سیامند رحمان پهلوانی بود که همه و به‌ ویژه ورزشکاران جانباز و معلول می توانند از رفتار و منش او الگو بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیامند رحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های تراکتور در اولین جشن تولد سال

به گزارش “ورزش سه”، اولین جلسه تمرینی تیم تراکتور در سال جدید در حالی برگزار شد که شاگردان پاکو خمس در پایان تمرین برای سه بازیکن خود جشن تولد گرفتند.

ریکاردو الوز، رحمان جعفری و بهزاد سلامی سه بازیکنی بودند که شمع کیک تولد خود را فوت کردند تا سال جدید زندگی را با پیراهن تراکتور آغاز کرده باشند.

رحمان جعفری ۲۷ ساله، ریکاردو الوز ۳۱ ساله و بهزاد سلامی ۲۰ ساله شدند.

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار روبرو هستند
  • فرهاد زیویار: قدردان فداکاری‎های جانبازان هستیم
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی
  • ستاره‌های تراکتور در اولین جشن تولد سال
  • پسندیده، نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد