Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اختتامیه این جشنواره که با حضور سردار سلامی فرماندهی کل سپاه پاسداران و سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس و سایر مدیران ارشد در سالن اجتماعات ستاد کل سپاه برگزار شد، در گروه "فرهنگی و اجتماعی"، کتاب "راه اینجاست" به مقام سوم دست یافته و مفتخر به دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر از طرف فرماندهی کل سپاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کتاب راه اینجاست در حیطه تحلیل گفتمانی گام دوم ماندگاری انقلاب اسلامی و به قلم دکتر مجتبی اشرافی و دکتر مرتضی اشرافی نگارش یافته و با همکاری معاونت فرهنگی هنری سپاه فجر، نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر و اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه در تیراژ ۱۰۰۰ نسخه توسط انتشارات کتاب‌نمای قم به چاپ رسیده است. 

گفتنی است که جشنواره کتاب سال پاسداران اهل قلم به همت ستاد فرماندهی کل سپاه، همه ساله و با مشارکت نویسندگان، پاسداران و اساتید نخبه و بسیجیان اهل قلم سرار کشور و در بخش‌های مختلف ادبیات دفاع مقدس، فرهنگ، سیاست، اجتماع و ... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: اختتامیه سردار سلامی کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!

دریافت 36 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر به مناسبت تاریخ دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بررسی زندگی نامه خانم مرضیه حدیدچی (دباغ) پرداختیم.

کد خبر 846511 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود