Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز در مراسم معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید سازمان بسیج مستضعفین که در سالن شهید فهمیده برگزار شد طی سخنانی، گفت: انقلاب اسلامی بعثت مجدد و طلوع خورشید اسلام است.

وی با بیان اینکه نجات بشریت از اسارت در میدان برده داری مدرن عالم از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، افزود: حقیقت انقلاب اسلامی حشری مجدد برای انسان‌ها است تا از گورستان غفلت و بردگی به پا خیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسدارن با بیان اینکه انقلاب ما انفجار نور بود، تصریح کرد: هرگاه خورشید طلوع کند کافران آرایش می‌گیرند تا نور خدا را خاموش کنند، اما خداوند جلال و جمال خود را کامل می‌کند و نورش را به تمامی جلوه گر می‌کند.

سرلشکر سلامی با اشاره به برافروخته شدن پرچم بیداری در جهان، مطرح کرد: انقلاب ما انقلاب آگاهی بود و بشریت را بیدار کرد و دیگر تکرار این بیداری در جهان قابل مهار نیست.

وی با اشاره به تأثیر انقلاب بر مقاطع تاریخی آینده و گسترش جغرافیای اسلام، ادامه داد: عناصر تشکیل دهنده اسلام عالمگیر خواهد شد و این بر جبین انقلاب ما مکتوب است که ما غروب قدرت‌ها را خواهیم دید.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آنان که تا چند دهه پیش زوال ناپذیر جلوه می‌کردند، امروز شاهد مرگ منطق خود هستند، افزود: شکست اصلی دشمنان ما شکست منطق و باور آنها است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه اگر جامعه‌ای در نظام باورهای خود بشکند، شکست می‌خورد، اظهار داشت: جوامع اسلامی در راه احیای ارزش‌های عدالت، کرامت، معنویت و اخلاق هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: رد و بدل شدن آتش‌ها تعیین کننده نیست.

وی افزود: حصر اقتصادی برای ما شکست نمی‌آفریند و در نگرش و جهان بینی اسلام عظمت در روح و معنی و باور نهفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه هر گاه بتوانیم اعتقاد الهی را در باورها بنشانیم شکست نخواهیم خورد، تصریح کرد: ۵ آذر خداوند بسیج را خلق کرد و توسط جرقه آن در اندیشه امام خمینی (ره) این نهال زیبا در قلب مردم رشد و نمو پیدا کرد و به درخت تنومند، قوی و محکمی تبدیل شد.

بسیج از نقطه نظر فلسفه حیات، مروج باورها، معرف ارزش‌ها و جلوه‌ی ظهور درخشان فضائل الهی اسلام در کالبد بشر است.

سرلشکر سلامی با اشاره به تلاش‌های همه جانبه دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران ادامه داد: دشمن از هر جهتی از جمله اقتصاد، فرهنگ و ترور حمله کرد، راه‌ها به رویش بسته شد و پس از برخورد به در بسته تجربه جدید خود را اجرا کرد اما بازهم شکست خورد.

وی با بیان اینکه راز اصلی این شکست‌ها برای دشمن در نافهمی و نا شناختگی او از عناصر اصلی قدرت مقابلش است، اظهار داشت: دشمن قادر به اندازه گیری معیارهای قدرت معنوی نیست و با ابزارهای مادی به جنگ معنویات، باورها و ارزش‌های یک ملت آمده است.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه عدم تقارن در این جنگ در ماهیت و هویت و منطق قدرت است، تصریح کرد: هرگز دشمن با ابزارهای مادی نمی‌تواند با قدرت انقلاب مقابله کند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه سرنوشت دشمن تا ابد شکست است، خاطر نشان کرد: شکست وقتی اتفاق می‌افتد که باورها و ارزش‌ها تغییر کند و اعتمادها فرو ریزد.

وی با بیان اینکه دشمن این واقعیت را دریافته که راز اصلی شکست‌هایش اتصال اسلام، ولایت و مردم است، افزود: وقتی این سه عنصر باهم ترکیب شوند، یک قدرت شکست ناپذیر تشکیل می‌دهند.

سردار سلامی با یاد آوری اینکه بسیج خودش میدان جنگ و عنصر اصلی پیکار و نبرد است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب مان همچنان شاداب پیش رود باید این عنصر را زنده و در میدان و پرنفس نگه داریم.

وی با اشاره به کمرنگ شدن انسانیت با پیشرفت مدرنیته در تفکر غربی، افزود: هرگز پیشرفت‌های فنی نمی‌توانند جایگزین نقش انسان در تعالی بخشی و رشد جامعه شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آیات قرآن برای همه ی عصرهاست، اذعان داشت: رحمت، رفعت، تعاون و مهربانی پا بر جاست تا دست‌های مهربان، بیماری‌ها و مشکلات را از بین ببرند.

وی با اشاره به غلبه نسبی و فعلی دشمنان در زمینه فضای مجازی، خاطر نشان کرد: بدانید که اگر بسیج وارد میدان شود می‌توانید ببیند که دشمنان چگونه پا به فرار می‌گذارند.

سردار سلامی دشمنان را از جنس حضور اما جنس ملت ایران را از نوع ظهور و نفوذ دانست و ادامه داد: بسیج فلسفه حیات و پاره تن ملت است.

وی افزود: هیچ کشور دیگر جز ایران با این مدل از نظام که ولی خدا در رأس امور و مردم مؤمن به ولایت داشته باشد نمی‌توان پیدا کرد.

کد خبر 5159361 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج سردار سلامی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی صحن مجلس لایحه بودجه لایحه بودجه ۱۴۰۰ سعید خطیب زاده محمد باقر قالیباف کمیسیون تلفیق هیئت دولت حسن روحانی ایالات متحده امریکا ارتش سازمان برنامه و بودجه وزارت خارجه انتخابات 1400 سپاه پاسداران فرمانده کل سپاه پاسداران سلامی با اشاره سردار سلامی انقلاب ما ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: برنامه‌ها و مأموریت‌های قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در دو مرحله و با عنوان دو قرارگاه جهادی نوروزی و قرارگاه کوثر در امر محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان در حال اجراست.   کرامتی افزود: ساخت واحد مسکونی برای محرومین، شاداب سازی و تعمیر مدارس مناطق محروم، استقرار گروه‌های جهادی پزشکی در مناطق محروم روستایی و توزیع بسته‌های معیشتی و ده‌ها برنامه عمرانی و فرهنگی و خدماتی از جمله دستاورد‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان بوده که برخی اجرا شده و تعدادی هم در حال اجراست.   ستوان یکم پاسدار سعید تارویردی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران تکاب نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: یک واحد مسکن محرومین در مساحتی به متراژ ۷۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای فردی نیازمند در حال ساخت است که ۵۰ درصد اعتبار آن از سوی سپاه و ۵۰ درصد بقیه نیز از سوی خیرین نیک اندیش شهرستان تأمین شده است    بسیجیان جهادگر در تکاب فی سبیل الله و در راه رضای حق تعالی امروز‌ها همزمان با ماه مبارک رمضان و با دهان روزه در تلاشند تا گره‌ای از مشکلات هموطنان خود را باز کنند.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • برپایی جشن امام حسنی‌ها جلوه‌ای از عشق ملت ایران به کتاب الهی بود
  • برپایی بزرگترین رویداد قرآنی، جلوه‌ ارادت ملت به کتاب الهی
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • امام حسن مجتبی (ع) جلوه احسان و اکرام الهی است
  • شب تلخ ارومیه یک ستاره درخشان داشت