Web Analytics Made Easy - Statcounter

وأضاف الشيخ الجربا في حديث لوكالة يونيوز ان "ما يقوم به حلفاء الامريكيين في مناطقنا هي عمليات بشعة جدا بكل المقاييس ونحن كأبناء القبائل العراقية مهمشين في تلك المنطقة، ونرى أن ما تقوم به الميليشيات من قتل وتدمير واغتصاب هو تأثير لما تقوم بهم قسد الممثلة للمشروع الصهيوني الذي يدار من كواليس تل أبيب".

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وأضاف: "ما تقوم بهل الميليشيات هو تحريف لقيمنا وأخلاقنا وتغيير لمنهجنا والمنهج المحددي".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موجها النداء الى الغيارة من القبائل من ابناء شمر بكافة شروحها والقبائل الاخرى بأن "يكونوا على قدر عالي من المسؤولية في التصدي لهذه الهجمة التي نتعرض لها"، ويجب علينا ضرب اساس المشروع الصهيوني في منطقتنا المتمثل بقسد لينهار المشروع الامريكي".

وتابع: "إننا جاهزون للوقوف في كافة الجهات ولكن المطلوب دعمنا بالعتاد والسلاح وانا نكون رديفين للجيش العربي السوري".

وأردف: "كل القبائل العربية تتمنى دخول الجيش العربي السوري".

ووجّه الشيخ الجربا نداءً الى الكرد قال فيه: "يجب النهوض بالبيانات والقرارات ويجب أن تكونوا في خط الوطن، ويجب أن نكون مدافعين عن الاخوة الكرد والمسحيين قبل العرب".

وأكمل: "ما جرى في عين عيسى وعفرين هو عملية تدمير لكافة المكونات وتقديم اراضي الجمهورية العربية الشورية للعدو الاسرائيلي".

منبع: تابناک

کلیدواژه: آزادراه غدیر شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی سیاسة سوریا یونیوز آزادراه غدیر شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ترمیم نمره پشت کنکوری‌ ها از امروز

ثبت‌نام متقاضیان و پشت کنکوری‌ها جهت شرکت در امتحانات خردادماه به منظور ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، متقاضیان می‌توانند برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره، دروس مورد نظر خود را در نوبت‌های مختلف امتحانی انتخاب و ثبت نام کنند اما به این نکته توجه داشته باشند که هر متقاضی صرفاً یک بار مجاز به ایجاد سابقه و یک بار ترمیم نمره برای هر درس است.

متقاضیان این را نیز در نظر داشته باشند که نمرات ایجاد سابقه و ترمیم صرفاً به عنوان سابقه تحصیلی اعتبار خواهد داشت و در کارنامه تحصیلی داوطلبان منظور نمی‌شود لذا ترمیم نمره صرفاً برای ایجاد سابقه و ملاک پذیرش در آموزش عالی لحاظ می‌شود. همچنین در ترمیم نمره، بیشترین نمره تراز هر درس برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی لحاظ می‌شود.

سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ تأثیر ۵۰ درصدی دارد لذا برخی از فارغ التحصیلان نظام آموزشی گذشته که قصد دارند سابقه تحصیلی آنها منظور و در عناوین درسی گذشته که نمره کسب کرده‌اند، نمره قبلی را ارتقا دهند، باید نسبت به ترمیم نمره اقدام کنند بنابراین فارغ التحصیلان یک بار در هر عنوان درسی می‌توانند نسبت به ترمیم نمره اقدام کنند.

متقاضیان اول تا دهم اردیبهشت با ثبت نام در سامانه آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir طبق برنامه امتحانات نهایی خرداد پایه دوازدهم می‌توانند در این امتحانات شرکت کنند، به طوری که با مراجعه به درگاه سامانه مذکور از قسمت ایجاد سابقه و ترمیم نمره / سوابق تحصیلی؛ نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مراحل ثبت‌نام:

انتخاب گزینه ترمیم معدل (از منوی سمت راست، گزینه «ترمیم معدل» را انتخاب کنید)

انتخاب دروس مورد نظر (در این مرحله، می‌توانید دروسی که قصد شرکت در آزمون ترمیم معدل آن‌ها را دارید، انتخاب کنید)

پرداخت هزینه (پس از انتخاب دروس، باید نسبت به پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت آنلاین اقدام کنید)

دریافت کارت ورود به جلسه (پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام و پرداخت هزینه، می‌توانید کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق سامانه دریافت کنید)

مشمولان ایجاد سابقه تحصیلی

به گزارش ایسنا، بر اساس بخشنامه نحوه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره دروس نهایی دوره دوم متوسطه، مشمولان ایجاد سابقه تحصیلی افراد ذیل هستند:

- فارغ‌التحصیلان دوره متوسطه شاخه نظری داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود

دانش‌اموزان پایه یازدهم که تغییر رشته داده‌اند باید نسبت به ایجاد سابقه در دروس مؤثر باقی مانده از پایه دهم (رشته در حال تحصیل) اقدام کنند.

دانش‌آموزان پایه دوزادهم در صورت انتخاب گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود می‌توانند در دروس نهایی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم آن گروه آزمایشی ایجاد سابقه کنند.

در صورت تداخل زمانی آزمون درس انتخابی برای ایجاد سابقه تحصیلی با آزمون درس رشته تحصیلی متقاضی باید در آزمون درس انتخابی در خردادماه و آزمون درس رشته تحصیلی خود در شهریور ماه شرکت کند.(وضعیت این درس در خرداد ماه به عنوان غیبت موجه ثبت می‌شود)

دانش‌آموزان مدارس بزرگسالان، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد که در آیمون دروس نهایی نوبت دی و شهریور ماه شرکت کرده‌اند به شرط کسب حدنصاب قبولی در نوبت‌های مذکور باید در نوبت خردادماه صرفاً در آزمون ایجاد سابقه آن دروس شرکت کنند.

- دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان نظام‌های آموزشی شاخه‌های کاردانش و فنی‌وحرفه‌ای

- فارغ‌التحصیلان مدارس بین‌الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی صادره از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

- طلاب حوزه‌های علمیه که دارای مدرک سطح یک حوزوی هستند صرفاً در دروس مؤثر گروه آزمایشی علوم انسانی ۲.

- تمام فارغ‌التحصیلان شاخه نظری دیپلم قبل از سال ۱۳۸۴ و دوره پیش‌دانشگاهی قبل از سال ۱۳۹۱

و اما مشمولان ترمیم نمره

اشخاص ذیل نیز مشمولان ترمیم نمره هستند و می‌توانند از این امکان استفاده کنند:

- افراد مشروحه در بالا که سابقه تحصیلی را ایجاد کرده‌اند.

- فارغ التحصیلان دوره متوسطه شاخه نظری شیوه سالی واحدی و نیم سالی واحدی دارای مدرک پیش دانشگاهی (از سال ۱۳۸۴ به بعد)

- فارغ التحصیلان نظام آموزشی (۳-۳-۳-۳)

غیبت در آزمون نهایی خرداد ماه موجه یا غیر موجه به منزله درج نمره خام صفر در محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی است.

متقاضیان در نظر داشته باشند که از نوبت امتحانات خرداد سال ۱۴۰۲ و پس از آن، سابقه تحصیلی صرفاً شامل نتایج آزمون‌های نوبت خرداد است؛ به عبارت دیگر، از این نوبت امتحانات به بعد، نمرات کسب شده در امتحانات شهریور و دی ماه به عنوان سابقه تحصیلی لحاظ نخواهند شد. همچنین متقاضیان ترمیم نمره، امکان ترمیم هر نمره‌ای را فقط در خرداد ماه هر سال دارند.

کد خبر 746238

دیگر خبرها