Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز در مراسم معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید سازمان بسیج مستضعفین که در سالن شهید فهمیده برگزار شد طی سخنانی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بعثت مجدد و طلوع خورشید اسلام است.

وی با بیان اینکه نجات بشریت از اسارت در میدان برده داری مدرن عالم از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، افزود: حقیقت انقلاب اسلامی حشری مجدد برای انسان‌ها است تا از گورستان غفلت و بردگی به پا خیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسدارن با بیان اینکه انقلاب ما انفجار نور بود، تصریح کرد: هرگاه خورشید طلوع کند کافران آرایش می‌گیرند تا نور خدا را خاموش کنند، اما خداوند جلال و جمال خود را کامل می‌کند و نورش را به تمامی جلوه گر می‌کند.

سرلشکر سلامی با اشاره به برافروخته شدن پرچم بیداری در جهان، مطرح کرد: انقلاب ما انقلاب آگاهی بود و بشریت را بیدار کرد و دیگر تکرار این بیداری در جهان قابل مهار نیست.

وی با اشاره به تاثیر انقلاب بر مقاطع تاریخی آینده و گسترش جغرافیای اسلام، ادامه داد: عناصر تشکیل دهنده اسلام عالمگیر خواهد شد و این بر جبین انقلاب ما مکتوب است که ما غروب قدرت‌ها را خواهیم دید.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آنان که تا چند دهه پیش زوال ناپذیر جلوه می‌کردند، امروز شاهد مرگ منطق خود هستند، ادامه داد: شکست اصلی دشمنان ما شکست منطق و باور آنها است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه اگر جامعه‌ای در نظام باورهای خود بشکند، شکست می‌خورد، اظهار داشت: جوامع اسلامی در راه احیای ارزش‌های عدالت، کرامت، معنویت و اخلاق هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: رد و بدل شدن آتش‌ها تعیین کننده نیست.

وی افزود: حصر اقتصادی برای ما شکست نمی‌آفریند و در نگرش و جهان بینی اسلام عظمت در روح و معنی و باور نهفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه هر گاه بتوانیم اعتقاد الهی را در باورها بنشانیم شکست نخواهیم خورد، تصریح کرد: ۵ آذر خداوند بسیج را خلق کرد و توسط جرقه آن در اندیشه امام خمینی (ره) این نهال زیبا در قلب مردم رشد و نمو پیدا کرد و به درخت تنومند، قوی و محکمی تبدیل شد. بسیج از نقطه نظر فلسفه حیات، مروج باورها، معرف ارزش‌ها و جلوه‌ی ظهور درخشان فضائل الهی اسلام در کالبد بشر است.

سرلشکر سلامی با اشاره به تلاش‌های همه جانبه دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران ادامه داد: دشمن از هر جهتی از جمله اقتصاد، فرهنگ و ترور حمله کرد، راه‌ها به رویش بسته شد و پس از برخورد به در بسته تجربه جدید خود را اجرا کرد اما بازهم شکست خورد.

وی با بیان اینکه راز اصلی این شکست‌ها برای دشمن در نافهمی و ناشناختگی او از عناصر اصلی قدرت مقابلش است، اظهار داشت: دشمن قادر به اندازه گیری معیارهای قدرت معنوی نیست و با ابزارهای مادی به جنگ معنویات، باورها و ارزش‌های یک ملت آمده است.

فرمانده سپاه با بیان اینکه عدم تقارن در این جنگ در ماهیت و هویت و منطق قدرت است، تصریح کرد: هرگز دشمن با ابزار های مادی نمی‌تواند با قدرت انقلاب مقابله کند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه سرنوشت دشمن تا ابد شکست است، خاطرنشان کرد: شکست وقتی اتفاق می‌افتد که باورها و ارزش‌ها تغییر کند و اعتمادها فرو ریزد.

وی با بیان اینکه دشمن این واقعیت را دریافته که راز اصلی شکست‌هایش اتصال اسلام، ولایت و مردم است، افزود: وقتی این سه عنصر باهم ترکیب شوند، یک قدرت شکست ناپذیر تشکیل می‌دهند.

سردار سلامی با یادآوری اینکه بسیج خودش میدان جنگ و عنصر اصلی پیکار و نبرد است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب‌مان همچنان شاداب پیش رود باید این عنصر را زنده و در میدان و پرنفس نگه داریم.

وی با اشاره به کمرنگ شدن انسانیت با پیشرفت مدرنیته در تفکر غربی، ادامه داد: هرگز پیشرفت‌های فنی نمی‌توانند جایگزین نقش انسان در تعالی بخشی و رشد جامعه شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آیات قرآن برای همه ی عصرهاست، در ادامه اذعان داشت: رحمت، رفعت، تعاون و مهربانی پا بر جاست تا دست‌های مهربان، بیماری‌ها و مشکلات را از بین ببرند.

وی با اشاره به غلبه نسبی و فعلی دشمنان در زمینه فضای مجازی خاطر نشان کرد: بدانید که اگر بسیج وارد میدان شود می‌توانید ببیند که دشمنان چگونه پا به فرار می‌گذارند.

سردار سلامی دشمنان را از جنس حضور اما جنس ملت ایران را از نوع ظهور و نفوذ دانست و ادامه داد: بسیج فلسفه حیات و پاره تن ملت است.

وی افزود: هیچ کشور دیگر جز ایران با این مدل از نظام که ولی خدا در راس امور و مردم مومن به ولایت داشته باشد نمی‌توان پیدا کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام سپاه پاسداران سپاه ولایت فرمانده کل سپاه بسیج مستضعفین فضای مجازی سلامی با اشاره فرمانده کل سپاه سردار سلامی انقلاب ما ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر امروز سه شنبه در سخنانی در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با اشاره به ظهور قدرت اراده ملت در عملیات وعده صادق، اظهار داشت: امروز همه جا به احترام افتخار آفرینی ملت ایران در مقابله با ظلم، سر تعظیم فرود می‌آورند؛ غیور مردان ما در اقصی نقاط کشور و در جبهه مقاومت، موجب افتخار همه شدند.

وی با اشاره به نقش آفرینی ایران در تعیین نقشه راه منطقه، گفت: این نقشه راه پیروزی فلسطین، افول رژیم صهیونیستی و تحقق اراده‌های بزرگ ملت را دنبال کرده و می‌کند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت یک جبهه به هم پیوسته است، ادامه داد: ایران مقتدر، قوی و توسعه یافته هدف همه ما است؛ امروز کشور بر بال‌های قدرت فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و … حرکت می‌کند و باید بال قدرت اقتصادی را تقویت کنیم و نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب هم به همین جهت است.

وحیدی با بیان اینکه دولت انقلابی آیت الله رئیسی در زمانی به مسئولیت رسید که کشور با مشکلات داخلی و خارجی مواجه بود، تصریح کرد: تغییر ریل از توجه به خارج به داخل، امید بستن به حل مسائل در داخل کشور به جای خارج و اتکا به داشته‌های داخلی گفتمان اصلی این دولت بوده و هست.

وی عنوان کرد: این گفتمان انقلابی حاکم بر دولت آیت الله رئیسی و تلاش شبانه روزی رئیس جمهور و سایر اعضای دولت می‌تواند ما را به جلو ببرد.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه این گفتمان غالب در لرستان هم هست و استاندار قبل در این گفتمان حرکت کردند، افزود: حاکم بودن این گفتمان می‌تواند ظرفیت‌ها را به کار بگیرد و لرستان استان بسیار مهمی است، جزو سرآمدان غیرت، شجاعت و صلابت هستند.

وحیدی با اشاره به اینکه لرستان کارهای زیادی دارد و باید کارهای زیادی در آن صورت گیرد، در این رابطه نیز کار دولت با خواسته‌ها کاملاً تطابق دارد، افزود: ساخت سد معشوره مطالبه مردم بوده و اتفاقاً دولت آن را هم دنبال کرده است، جزو مصوبات سفر قرار گرفت، البته احداث آن زمان بر است و با تأمین اعتبارات لازم احداث خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی مجدد پروژه راه آهن به عنوان مطالبه مردم، گفت: اتفاقاً این پروژه هم در دستور کار دولت قرار گرفت و الان ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر کشور با اشاره به افزایش تولید گندم در لرستان طی این دولت، افزود: احیای نزدیک به ۲۰۰ واحد اقتصادی از اقدامات دیگر دولت بوده است.

وحیدی با بیان اینکه اینها موج حرکتی است که در استان بوده و باید تقویت شود، ادامه داد: ۳۰ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده که ۲۰ هزار میلیارد آن از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر بستر سازی برای مشارکت مردم در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد لرستان، بیان داشت: از عملکرد، اخلاق و تلاش استاندار قبل تقدیر و تشکر می‌کنم، برای استاندار جدید هم که از مدیران برجسته و توانمند هستند و در کارنامه خود تجربه استانداری را دارد، آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 6086922

دیگر خبرها

  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • ابعادی از ظهور قدرت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است