Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر استقلال اظهار داشت: به تیم استقلال و کادر فنی آن خسته نباشید می‌گویم. بازی خوب و جذابی را از سوی هر ۲ تیم شاهد بودیم. به فکری خسته نباشید می‌گویم. او برای من قابل احترام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم و معتقدم نحوه بازی تیم ما مورد پسند همگان قرار گرفته است. در بازی امروز می‌توانستیم در دقایقی از بازی عقب نشینی کنیم، اما به جای آن بازی برابری را شاهد بودیم و هر ۲ تیم موقعیت‌های متعددی را ایجاد کردند.

ربیعی ادامه داد: هدف من در این بازی دقیقا کسب ۳ امتیاز بود، اما در یک لحظه و در دقایق ابتدایی نیمه دوم یک گل را تقدیم استقلال کردیم.در حال ایجاد شخصیت لیگ برتری مد نظر خودم در مس رفسنجان هستم. در بازی امروز در ۱۵ دقیقه آخر ۲ موقعیت خوب در ضدحمله داشتیم، اما نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: اگر دقت کرده باشید امروز هیچ اعتراضی از سوی نیمکت ما به داوری نشد. شرایط استقلال را می‌دانم، به نظر من بازی صحنه‌های مشکوک زیادی نداشت. البته ما هم ممکن است اعتراضاتی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص برنامه‌های نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد: طبیعتا تیمی که به تازگی به لیگ برتر راه یافته و در پنجره نقل و انتقالاتی تغییرات زیادی داشته است به چند هفته زمان نیاز دارد تا با شرایط لیگ برتر تطبیق پیدا کند. در ۲ هفته اول نتیجه را واگذار کردیم، اما در هفته سوم در اراک امتیاز با ارزشی گرفتیم. در هفته بعد برابر تراکتور بدشانس بودیم پس یعنی از هفته دوم خودمان را پیدا کردیم. در ابتدا بودجه محدودی در اختیار داشتیم و کسی اطلاع چندانی از شرایط مس رفسنجان نداشت، اما امروز مس رفسنجان شخصیت خوبی برای خود ایجاد کرده است.

ربیعی در پایان گفت: دوست داشتم در بازی امروز پیروز شویم تا این ۳ امتیاز را به ۲ قشر تقدیم کنم، اول به کارگران زحمتکش مجتمع مس سرچشمه که انرژی مثبتی را از سوی آن‌ها می‌بینم و دوم به مردم دوست داشتنی شهر رفسنجان.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام تیم قهرمان می‌شود؟

  حلا در موقعیتی مشابه، استقلال صدرنشین است و پرسپولیس مترصد کوچکترین فرصتی خواهد ماند تا صدر جدول را به رنگ قرمز در بیاورد. فعلا روی کاغذ استقلال با بردن هر ۶ بازی خود قهرمان خواهد شد و شانس اول قهرمانی است، اما بردن همه بازی‌ها نه برای استقلال کار آسانی است و نه برای پرسپولیس. فقط باید همراه شد با هیجان فوتبال در ۴۰ روز باقی مانده تا انتهای فصل. آنچه در ادامه می‌خوانید نکات جالب درباره ۶ هفته باقی مانده از بیست و سومین دوره لیگ برتر است:

استقلال تا اینجای فصل با ۳۲ امتیاز از ۱۲ بازی بهترین تیم در بازی‌های خانگی است و پرسپولیس با ۳۰ امتیاز از همین تعداد بازی در جایگاه دوم قرار دارد.

پرسپولیس تا اینجای فصل با ۲۲ امتیاز از ۱۲ بازی دومین تیم برتر در بازی‌های خارج از خانه است. در این جدول استقلال با ۲۱ امتیاز از۱۲ بازی، بعد از پرسپولیس در جایگاه سوم است.

استقلال و پرسپولیس هر دو تا پایان فصل ۳ بازی خارج از خانه دارند و جالب آن‌که هر دو تیم فقط ۲ بار از تهران خارج خواهند شد. بازی هفته ۲۷ پرسپولیس با هوادار و بازی هفته سی ام استقلال با پیکان، با وجود میزبانی رقبا در تهران برگزار خواهد شد.

سختی بازی‌های باقی مانده برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس تقریبا یکسان است. سخت‌ترین بازی استقلال بازی با تراکتور در تبریز است و سخت‌ترین بازی پرسپولیس، بازی با سپاهان در آزادی. ضمن این‌که هر دو تیم با دو تیم در خطر سقوط هم بازی دارند؛ استقلال با فولاد و نساجی و پرسپولیس هم با استقلال خوزستان و نساجی.

نساجی در تعیین سرنوشت قهرمان این فصل نقش مهمی ایفا می‌کند. آنها تنها تیمی هستند که در هفته‌های باقی مانده هم میزبان استقلال هستند و هم میزبان پرسپولیس. قطعا نتایج این دو بازی در بقای نساجی تعیین‌کننده خواهد بود.

بازی با ذوب‌آهن در تهران، شاید یکی از چالش‌های سخت استقلال در ادامه راه باشد. ذوب‌آهن تا اینجای فصل بهترین تیم در بازی‌های خارج از خانه بوده و این موضوع می‌تواند کار را برای شاگردان نکونام در این بازی خانگی دشوار کند. 

استقلال ۵۳
هفته ۲۵ /تراکتور - استقلال
هفته ۲۶/استقلال - ذوب‌آهن
هفته ۲۷/استقلال - فولاد
هفته ۲۸/نساجی - استقلال
هفته ۲۹/استقلال -گل‌گهر

پرسپولیس ۵۲
هفته ۲۵/پرسپولیس - سپاهان
هفته ۲۶/نساجی - پرسپولیس
هفته ۲۶/نساجی - پرسپولیس
هفته ۲۸/پرسپولیس - استقلال خوزستان
هفته ۲۹/شمس‌آذر - پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!