Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@16:21:55 GMT

آشنایی با گزینه های اقامت در تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۷۲۲۱

آشنایی با گزینه های اقامت در تهران

بنا به گسترش ویروس کرونا، زندگی بسیاری از انسان ها مختل شده و تحت تاثیر این ویروس خطرناک و کشنده قرار گرفته است. اما گاهی اوقات برخی از دلایل سبب می شوند تا مجبور به سفر کردن شویم. به عنوان مثال، وجود تعداد بسیار زیادی از بیمارستان های معتبر و مراکز درمانی خوب در پایتخت ایران، سبب می شود تا افراد بسیاری برای انجام روند های درمانی خود، به این شهر سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این توریست پزشکی ها نیز به همین صورت به این شهر سفر می کنند و برای اینکه به همراه خود در این مراکز درمانی و بیمارستان ها کمک کنند، باید چندین روز را در این شهر بزرگ بگذرانند. اما پزشکی و درمان تنها زمینه ای نیست که افراد بسیاری را به پایتخت می کشاند. بلکه افراد بسیاری برای انجام امورات مختلف مجبور به سفر کردن به تهران هستند.

تمامی افرادی که به پایتخت سفر می کنند، نیاز به مکانی برای استراحت دارند. در واقع همیشه هر فردی که قصد سفر به هر شهری را دارد، نیاز دارد که یک اقامتگاه پیدا کند تا بتواند در آن محیط خستگی در کرده و آرامش دریافت کند. اما جالب است بدانید که حتی مسافرین نیز، تنها کسانی نیستند که می توانند به دنبال مکانی مناسب برای اقامت باشند و در واقع اقدام به اجاره آپارتمان مبله در تهران کنند. بلکه افراد دیگری نیز هستند که نیاز دارند اوقات خود را در محیطی بسیار ساکت، آرام، دلنشین و تمیز بگذرانند تا بتوانند سایر فعالیت های روزانه خود را انجام دهند.

در نتیجه قصد داریم تا مطمئن ترین و معتبر ترین گزینه را برای اقامت های شما معرفی کنیم. پس اگر قصد سفر دارید و دوست دارید اوقات خود را در بهترین و شیک ترین اقامتگاه ها بگذرانید، توصیه می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

برای اقامت در پایتخت چه کنیم؟

شاید تصور کنید که هتل تنها گزینه ی قابل اطمینانی است که می شود به آن اکتفا کرد. اما باید اشاره کنیم که علاوه بر هتل ها، گزینه های بیشتر و بهتری هم هست که با کمی تحقیق می توانید دریابید چقدر مناسب اقامت کردن هستن. یکی از این گزینه ها، اجاره سوئیت مبله در تهران از مجموعه تهران مبله است. این مجموعه بزرگ اولین مجموعه ای بود که اقدام به ارائه گزینه ای مناسب برای اقامت کرد. به بیان بهتر، با در نظر گرفتن شرایط هتل ها، و همچنین ارائه خدمات ناچیزی که داشتند، نیاز به وجود یک گزینه دیگر برای اقامت حس می شد که علاوه بر ارائه خدمات بسیار بیشتر به کاربران، محیط هایی زیبا و شیک را با بهترین و مناسب ترین هزینه ها به مشتریان ارائه دهند.

در نتیجه مجموعه تهران مبله با ارائه گزینه هایی برای اقامت و اجاره خانه مبله در تهران، توانست جایگاه خوبی را در این زمینه کسب کند و حتی از هتل ها و اقامت گاه های دیگر نیز توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند و افراد بسیاری را ترغیب به اجاره آپارتمان مبله در تهران کند.

چرا باید اقدام به اجاره سوئیت مبله در تهران کنیم؟

در واقع مجموعه تهران مبله توانست اقامت گاه هایی را ارائه دهد که از همه لحاظ برای اقامت کردن ایده آل باشد. به عنوان مثال، قرار دادن مبلمان هایی بسیار شیک و زیبا، که هارمونی مناسبی با سایر لوازم و تجهیزات خانه داشته باشد و دکوراسیون محیط را به خوبی تحت تاثیر قرار دهد، سبب شد که این آپارتمان ها، به جای داشتن محیطی نسبتا خوب، جلوه ای بسیار عالی را به خود بگیرند و افراد را ترغیب به اقامت در آن ها کنند. برای اجاره خانه مبله در تهران از سایت تهران مبله می توانید با بازدید از سایت این مجموعه تمامی گزینه های اقامتی این مجموعه را مشاهده کنید و با انتخاب یکی از آن ها به سادگی اقدام به اجاره آن ها کنید.

خدمات

اما مهم تر از همه باید اشاره کنیم که در صورت اجاره آپارتمان مبله در تهران، از خدمات بسیار زیادی که توسط این مجموعه به شما ارائه داده می شود بهره مند می شوید. در ادامه به طور کامل این خدمات و امکانات را معرفی کرده ایم.

نگهبانی 24 ساعته در ساختمان: در صورتی که اقدام به اجاره سوئیت مبله در تهران کنید، از وجود یک نگهبان 24 ساعته در ساختمان مجموعه بهره مند خواهید شد که می تواند امنیت را به صورت 100% برای شما به ارمغان آورد. انتخاب موقعیت مکانی: قبل از اینکه اقدام به اجاره خانه مبله در تهران کنید، می توانید با مراجعه به این سایت، تمامی گزینه های اجاره ی این واحد را تحت نظر بگیرید و متناسب با نیاز و محل دلخواهتان، اقدام به انتخاب یکی از بهترین اقامتگاه های این مجموعه کنید. پارکینگ: تمامی آپارتمان ها و خانه های موجود در سایت تهران مبله دارای پارکینگ می باشند تا در صورت همراه داشتن وسیله نقلیه شخصی، هیچ نگرانی ای برای امنیت وسیله خود و همچنین جای پارک برای آن نداشته باشید. خدمات ضد عفونی: درست است که پس از تخلیه هر واحد و قبل از ارائه آن به کاربران دیگر، تمامی واحد و سطوح های آن به طور کامل ضد عفونی خواهد شد. اما در صورتی که ترجیح دهید این عملیات ضد عفونی با حضور شما انجام شود، می توانید با واحد پشتیبانی این مجموعه تماس حاصل کنید و در خواست خود را ارائه دهید. در نهایت این عملیات با حضور شما انجام خواهد شد. علاوه بر این اگر در طول اقامتتان قصد داشته باشید که از خدمات ضد عفونی بهره مند شوید می توانید با مسئول مربوطه تماس حاصل کنید و به راحتی از این خدمات بهره مند شوید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 تهران سفر به تهران اقدام به اجاره مبله در تهران افراد بسیاری تهران مبله برای اقامت بهره مند ضد عفونی گزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد

صبح امروز خبرنگاران از ۳ پروژه شهری از جمله مجتمع ورزشی امامزاده یحیی، میدانگاه سبزه‌میدان و خانه بلدیه (خانه شهر) بازدید کردند.

مسعود حق‌لطفی، مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: مجتمع ورزشی امامزاده یحیی در منطقه ۱۲ و در محدوده بافت فرسوده قرار دارد که احداث این پروژه پیش از این در اختیار شهرداری منطقه بود که با هماهنگی ایجاد شده فرآیند احداث این پروژه به سازمان عمرانی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران سپرده شد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مجموعه آبی، توپی، بیلیارد و ... در مجتمع ورزشی امامزاده یحیی در نظر گرفته شده و ان‌شاءالله این مجموعه در زمان معین و مشخص به بهره‌برداری خواهد رسید.

حق‌لطفی در پاسخ به این سؤال چرا پارکینگی برای مجتمع ورزشی امامزاده یحیی (ع) پیش‌بینی نشده ادامه داد: با توجه به اینکه قرار است از این مجموعه ورزشی اهالی این محله و منطقه استفاده بکنند پارکینگی برای آن پیش‌بینی نشده است.

وی تصریح کرد: مجتمع ورزشی امامزاده یحیی در منطقه ۱۲ در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر و شامل ۲ بلوک است که بلوک اول دو طبقه ساخته و مجموعه مختلف ورزشی در این مجتمع در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به عنوان بازوی اجرایی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در پروژه‌های بزرگ‌مقیاس ورود پیدا کرده است، افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پردیس شماره سه و چهار، ساختمان شهرداری منطقه ۶، احداث سوله‌های بحران، احداث شتاب‌نگاره‌ها برای مدیریت بحران، احداث میادین میوه و تره‌بار و همچنین احداث مراکز نگهداری برای مجموعه سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران جهت نگهداری معتادان متجاهر، اشاره کرد.

وی افزود: یکی از پروژه‌های مهمی که در دستور کار سازمان عمرانی قرار دارد، همان خانه بلدیه است. این پروژه در محدوده میدان امام خمینی در حال اجرا است.

حق لطفی در ارتباط با هزینه اجرای این پروژه گفت: پیش بینی ما از احداث و تجهیزات و بهره‌برداری از این مجموعه رقمی حدود ۳۰ میلیارد تومان است.

مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در رابطه با جزئیات احداث ساختمان شهر (ساختمان بلدیه) اظهار کرد: ساختمان بلدیه‌ای در سال ۱۳۰۳ در همین محدوده ساخته و در سال ۱۳۰۵ به بهره‌برداری رسید که بهره‌برداری آن فراتر از شهرداری بود و اقداماتی در حوزه اقتصاد و دارایی انجام می‌شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۴۸ ساختمان بلدیه تهران تخریب و جای آن را به پارکینگ اتوبوس‌های بین شهری داد و در ادامه از سال ۹۶ بازآفرینی بلدیه یا خانه شهر در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت.

حق‌لطفی با اشاره به اینکه در حال حاضر این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: ان‌شاءالله قبل از روز تهران و در شهریورماه امسال این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره کاربری خانه شهر (بلدیه) تهران اظهار کرد: رویکرد و کاربری در این مجموعه فرهنگی و تاریخی است البته قرار است بخشی از روابط عمومی شهرداری تهران در این مجموعه جهت نگهداشت این ساختمان حضور پیدا کنند.

وی درباره نحوه دسترسی به خانه شهر (بلدیه) گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پارکینگی برای این مجموعه پیش‌بینی نشده است و افراد می‌توانند از مترو که به این مجموعه متصل شده است استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»