Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان محمود فکری در شرایطی که همه هواداران استقلال منتظر پیروزی تیمشان مقابل مس رفسنجان بودند تنها با یک امتیاز از میدان بیرون آمدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، استقلال در نیمه دوم کمی بهتر بازی کرد و چند موقعیت نسبتا خوب هم داشت. شاید اگر ضربه ارسلان مطهری در آخرین دقایق بازی گل می شد استقلال با هر سه امتیاز میدان را ترک می‌کرد اما منطق بازی همان مساوی بود چرا که تیم رفسنجانی هم موقعیت گل های خوبی داشت و حداقل در یک مورد حسینی با واکنش خوب خود دروازه استقلال را در یک موقعیت تک به تک نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته اینجا بود که استقلال تاکتیک و برنامه خاصی نداشت و اکثر موقعیت های این تیم روی اتفاقات و حرکات انفرادی بازیکنان به دست می‌آمد مثلاً روی فرصت خوبی که دیاباته هدر داد، اشتباه مدافع مس باعث شد توپ جلوی پای آقای گل فصل گذشته لیگ برتر بیافتد اما دیاباته دقیقا مثل قایدی نشان داد که آماده نیست و با شیخ فصل گذشته فرسنگ ها فاصله دارد.

مهدی قایدی هم که ۱۱ روز در تمرینات شرکت نکرده بود، یکی از بدترین بازیهای خود را به معرض نمایش گذاشت و حتی یک بار هم در حرکات انفرادی موفق نشان نداد او چند بار سعی کرد یک تنه با حرکات خود تیمش را نجات بدهد اما مدافعان مس رفسنجان هر بار مانع از گلزنی او شدند. در مجموع استقلال در روزی که عملکرد چندان مطلوبی نداشت، به همان یک امتیاز بسنده کرد تا بلافاصله بعد از مسابقه اعتراضات تند هواداران استقلال به کادرفنی و کادر مدیریتی باشگاه شروع شود. آن ها خواستار برکناری محمود فکری هستند و عقیده دارند با ادامه این روند تیم محبوب‌شان هیچ شانسی برای تصاحب جام نخواهد داشت. به زعم هواداران استقلال این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم با مشکلات جدی مواجه خواهد شد و محمود فکری و دستیارانش نمی‌توانند از بازیکنانی که در اختیار دارند به خوبی بازی بگیرند.

استقلالی ها در حالی خواهان برکناری فکری هستند که حدود یک ماه و نیم دیگر لیگ قهرمانان آسیا آغاز می شود و در این میان حتی پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان همچنان بسته است.

استقلال با تساوی در رفسنجان حالا باید به فکر بازی حساس شنبه با فولاد خوزستان باشد دیداری انتقامی که البته باید دید تا آن موقع محمود فکری سرمربی استقلال هست یا نه؟ او در دیدار رفت با نیمکت فولاد درگیر شد و همان طور که می دانید استقلال آن بازی را با نتیجه ۲ بر یک به شاگردان جواد نکونام واگذار کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال محمود فکری مس رفسنجان هواداران استقلال محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی اینتر قرار گرفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد تا تیم رقیب جشن قهرمانی را برابر چشمان هواداران این تیم برگزار کند.

عملکرد پرفراز و نشیب میلان در این فصل و ناتوانی پیولی از کسب یک جام قهرمانی برای آنها باعث شده است که شایعه اخراج او از سوی مدیران این باشگاه از مدت‌ها قبل از سوی رسانه‌ها مطرح شود و هواداران این تیم هم از عملکرد او بسیار ناراضی هستند.

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که پس از باخت شب گذشته، مدیران میلان به صورت جدی تصمیم به قطع همکاری با این مربی ایتالیایی گرفته‌اند و پیولی در پایان فصل باید نیمکت روسونری را ترک کند.

نام چند مربی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت میلان در فصل آینده در چند روز اخیر از سوی رسانه‌های ایتالیایی به گوش رسیده اما به نظر می‌رسد که شانس خولن لوپتگی از سایر گزینه‌های مطرح شده بیشتر باشد و باید دید که آیا این دو طرف به توافق خواهند رسید یا خیر.

دیگر خبرها

  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود