Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال پس از دیدار این تیم برابر مس رفسنجان گفت: می دانستیم بازی برابر مس رفسنجان سخت است. این تیم از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد. به دنبال برد برابر این تیم و کسب سه امتیاز بودیم تا شرایط خود  را در جدول تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم، اما در نهایت بازی مساوی شد. روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم که روحیه بچه‌ها به همین خاطر بر هم خورد. نیمه دوم بازی بهتری کردیم و به گل رسیدیم، اما متاسفانه نتوانستیم بازی را ببریم. تیم مس بسته بازی کرد.

او درباره بدنسازی بازیکنان استقلال گفت: اگر مشکل بدنسازی داشتیم که تا دقیقه ۹۰ به دنبال برد نبودیم. فکر نمی‌کنم مشکل بدنی داشته باشیم. بیشتر از تیم مس دوندگی داشتیم. حریف فقط روی ضد حمله کار کرد. فکر می‌کنم سوال درباره بدنسازی اصلا به جا نبود.

مرفاوی درباره عملکرد داور این بازی  گفت: من واقعا تعجب می‌کنم که چرا داوران سیستم رادیویی ندارند. آن‌ها چطور باید به یکدیگر خبر دهند؟ اگر پنالتی شد چگونه به داور اطلاع می دهند؟ توپ جمع کن‌ها خیلی دیر توپ را به زمین می‌فرستادند. داور بازی امروز مقتدر نبود. او سوت‌های متعادلی نزد. اگر اتفاقی رخ دهد داور چهارم چگونه باید به داور وسط اطلاع دهد؟ امیدوارم شرایط فوتبال ما بهتر شود. فدراسیون فوتبال باید به موارد جزئی دقت کند.

او افزود: ما یک خانواده هستیم که مشکلات درون خانوادگی داریم. البته مشکلات در حال پیگیری است. اگر مشکلی باشد به بیرون درز نمی کند.

مربی استقلال درباره معاوضه سعید مهری و محمد دانشگر بیان کرد: خبر معاوضه درست نیست. تا امروز گل محمدی و سعید مهری را جذب کرده ایم.

بیشتر بخوانید

انتقاد به رفتار دروازه بان پر حاشیه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال صمد مرفاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی و رئال؛ قرار آخر در اتحاد

به گزارش همشهری‌آنلاین، موعد حساس‌ترین دیدار فصل اروپا فرا رسید. با توجه به تساوی ۳-۳ منچسترسیتی در بازی رفت در زمین رئال، حالا این مادریدی‌ها هستند که برای صعود باید به آب‌وآتش بزنند. شانسی که رئال آورده این است که دیگر قانون گل زده در خانه حریف وجود ندارد وگرنه درصورت تساوی در بازی برگشت، گل‌های من‌سیتی در برنابئو ۶تا حساب می‌شد. بدی این مسابقه برای تیم مهمان این است که رئال‌مادرید هنوز در ورزشگاه اتحاد پیروز نشده و خوبی‌اش هم این است که با یک مساوی بازی به پنالتی کشیده می‌شود و نیازی نیست رئال حتما ببرد.

منچسترسیتی در ۳۰‌بازی خانگی اخیرش در اروپا، ۲۸‌برد و ۲‌تساوی داشته و این خودش نکته‌ای بسیار جذاب برای آبی‌ها به‌حساب می‌آید. جدا از این تیم گواردیولا در هر ۳‌بازی خانگی اخیرش مقابل رئال‌مادرید به پیروزی رسیده. رئال قبل از این ۳‌شکست متوالی، ۲‌بار دیگر به اتحاد رفته بود که به ۲‌تساوی با هدایت مورینیو و زیدان با نتایج یک-یک و صفر-صفر رسیده بود. آخرین شکست اروپایی منچسترسیتی در خانه‌اش به پنج سال و نیم پیش و ۱۹‌نوامبر ۲۰۱۸ برمی‌گردد که در مرحله گروهی در مقابل لیون با حضور فرلان مندی با نتیجه ۲ بر یک بازنده از زمین بیرون آمدند. قضاوت آن بازی به‌عهده دنیله اورساتو، داور بازی امشب بود! این سومین‌باری است که اورساتو قضاوت دیدار بین این دو تیم را بر عهده می‌گیرد.

هر تیم یک‌بار با داوری او به پیروزی رسیده است. داور این دیدار همان کسی است که بازی برگشت نیمه‌نهایی فصل ۲۲-۲۰۲۱ میان همین ۲‌تیم را در برنابئو سوت زد و شاهد کام‌بک جادویی رئالی‌ها با دبل رودریگو بود. این نهمین قضاوت داور ایتالیایی برای رئالی‌هاست که حاصلش ۴‌برد و ۴‌شکست برای این تیم بوده است. البته اورساتو در فصل‌۲۰-۲۰۱۹ داور مسابقه‌ای بود که سیتی ۲ بر یک به برتری رسید. رئالی‌ها در آن بازی مدعی بودند که داور خطای ژسوس را روی سرخیو راموس نادیده گرفته و همان صحنه را برای من‌سیتی پنالتی اعلام کرده. مودریچ پس از آن مسابقه درباره اورساتو گفته بود: «یکی از بدترین داورهایی است که می‌شناسم. بارها برای من سوت زده و هرگز خاطره خوبی از او ندارم. فاجعه است.» این داور در فصل ۲۱-۲۰۲۰ هم شکست ۲ بر صفر رئال مقابل چلسی را سوت زده بود.

سیتی در مقطع مورد علاقه‌اش در فصل به‌سر می‌برد؛ مقطعی که معمولا همه حریفان و زمین‌وزمان دست‌به‌دست هم می‌دهند تا این تیم بار دیگر به صدر جدول برگردد و شانس اول قهرمانی باشد. رئال هم تقریبا خیالش از لالیگا راحت است و درآستانه ال‌کلاسیکوی برگشت هفته آینده فاصله ۸‌امتیازی‌اش را با بارسلونا حفظ کرده است.

منچسترسیتی بعد از میلان فصل‌های ۸۹-۱۹۸۸ (نیمه‌نهایی) و ۹۰-۱۹۸۹ (مرحله یک‌هشتم نهایی) می‌تواند دومین تیمی باشد که رئال‌مادرید را از مرحله حذفی جام باشگاه‌های اروپا/ لیگ قهرمانان اروپا در فصول متوالی حذف می‌کند.

سیتی در هر ۳‌بازی خانگی اخیر خود مقابل رئال پیروز شده که همگی زیرنظر پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا بوده: ۲۰۲۰(۲بر یک)، ۲۰۲۲ (۴ بر ۳) و ۲۰۲۳ (۴ بر صفر). اوتمار هیتسفلد تنها مربی است که پیش از این در ۴‌بازی خانگی مقابل رئال پیروز بوده؛ بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ با بایرن‌مونیخ.

۵‌دیدار اخیر بین سیتی و رئال در لیگ قهرمانان اروپا، ۲۳‌گل داشته؛ میانگین ۴.۶‌گل در هر بازی. در ۲‌بازی از ۵‌بازی، گل اول در ۲‌دقیقه ابتدایی بازی به ثمر رسیده؛ ۱:۳۴توسط کوین دی‌بروینه در آوریل ۲۰۲۲ و ۱:۴۹توسط برناردو سیلوا در بازی رفت این فصل.

این هشتمین‌باری است که پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی در لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و ششمین باری است که در زمان هدایت باشگاه‌های فعلی خود (سیتی و رئال) به مصاف یکدیگر می‌روند. تنها ۲‌مربی تاریخ این رقابت‌ها بیش از ۸‌بار با هم روبه‌رو شده‌اند؛ الکس فرگوسن با اوتمار هیتسفلد و کارلو آنچلوتی با یورگن کلوپ هر کدام ۹بار.

رئال‌مادرید تنها در ۲‌بار از ۱۰‌بازی قبلی خود در مراحل حذفی لیگ قهرمانان پس از ناکامی (نرسیدن به برد) در ‌بازی رفت خانگی، موفق به صعود شده است؛ هر دو بار برابر منچستریونایتد (یک‌چهارم‌نهایی ۲۰۰۰-۱۹۹۹ و مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی ۱۳-۲۰۱۲).

از سال ۱۹۹۸رئال همیشه زمانی که مقابل مدافع عنوان قهرمانی بازی داشته، صعود کرده و بعد از آن قهرمان شده است.

کایل واکر هم به این بازی رسیده و مشکل گوارشی دی‌بروینه حل شده اما شوامنی در ترکیب رئال محروم است و میلیتائو تنها برای دقایقی شرایط بازی دارد. کورتوا هم هنوز بهبود نیافته.

هر تیمی که جواز حضور در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، ۱۲.۶‌میلیون یورو و درصورت راهیابی به فینال، ۱۵.۵‌میلیون یورو دریافت می‌کند که ۴.۵‌میلیون دیگر باید به تیمی که عنوان قهرمانی را کسب کند، اضافه شود.

دیروز تولد ۱۳۰سالگی باشگاه منچسترسیتی بود؛ باشگاهی قدیمی با افتخاراتی تازه.

کد خبر 845146 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها منچستر سیتی لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید

دیگر خبرها

  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان
  • سیتی و رئال؛ قرار آخر در اتحاد
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت