Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:40:40 GMT

میراسماعیلی: رفع تعلیق جودوی ایران مشروط نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۷۳۴۲

میراسماعیلی: رفع تعلیق جودوی ایران مشروط نیست

به گزارش ایرنا، آرش میراسماعیلی در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص رفع تعلیق جودوی ایران، اظهار داشت: تعلیقی که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی علیه جودوی ایران اعمال شده بود، باطل اعلام و این پرونده به فدراسیون جهانی ارجاع داده شد.

وی افزود: ضمن اینکه رفع تعلیق جودوی ایران مشروط نیست و از این بابت خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراسماعیلی عنوان کرد: می‌توانیم مذاکرات خود را با فدراسیون جهانی انجام دهیم و خدا را شکر می‌کنم که این رای به سود خانواده جودوی ایران بود.

رییس فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی جودو رفع تعلیق جودوی ایران را اعمال می‌کند و ما هم مذاکرات نهایی خود را انجام خواهیم داد.

دادگاه حکمیت ورزش، امروز (دوشنبه) تعلیق جودوی ایران که از سوی فدراسیون جهانی اعمال شده بود را پس از بررسی‌های فراوان، تعلیق کرد.

جودوی ایران پس از مسابقات جهانی توکیو، حدود ۱۹ ماه تعلیق بود.

برچسب‌ها آرش میراسماعیلی فدراسیون جهانی جودو ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرش میراسماعیلی فدراسیون جهانی جودو ایرنا آرش میراسماعیلی فدراسیون جهانی جودو ایرنا اخبار کنکور رفع تعلیق جودوی ایران فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف مهمترین پروژه برق آبی در حال توسعه پاکستان پس از ترور مهندسان چینی

پس از ترور پنج مهندس چینی در حمله انتحاری در خیبرپختونخوا پاکستان، شرکت چینی پیمانکار، روند توسعه مهمترین پروژه برق آبی در حال ساخت پاکستان را به حالت تعلیق درآورد.   به گزارش تسنیم افغانستان؛ در پی ترور پنج مهندس چینی در یک حمله انتحاری در خیبرپختونخوا پاکستان، شرکت چینی کار پروژه توسعه برق آبی «تاربلا» را به حال تعلیق درآورد.   به گزارش رسانه‌های پاکستانی، شرکت چینی بیش از دو هزار کارگر این پروژه را به خانه فرستاده است.   مدیر این پروژه گفته است همه کارکنان سایت و کارکنان دفتر تا دستورات بعدی به دلایل امنیتی تعلیق شده‌اند.   «تاربلا» از بزرگترین پروژه های توسعه برق آبی به روی رودخانه «سند» است.   بند تربیلا بر روی رود سند در پاکستان، بزرگترین بند خاکریزی شده جهان است و از نظر ساختارِ حجمی دومین بند در دنیاست. این بند در ناحیه هاریپور قسمت هزاره، حدود ۵۰ کیلومتری (۳۱ مایلی) شمال غرب اسلام‌آباد قرار دارد. بند تربیلا، ۱۴۸ متر بالاتر از بستر رودخانه است. ذخیره آب تربیلا با مساحت حدود ۲۵۰ کیلومتر مربع (۹۷ مایل مربع) را فراهم می‌کند. نیروگاه این بند با توان ۴۸۸۸ مگاوات، سالانه بیش از ۱۷ میلیارد کیلووات ساعت برق تولید می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • توقف مهمترین پروژه برق آبی در حال توسعه پاکستان پس از ترور مهندسان چینی
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • درخواست سناتور آمریکایی برای مشروط کردن صادرات سلاح به تل آویو
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود
  • دعوت جودوکار کردستانی به اردوی نهایی تیم ملی
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی نوجوانان تنیس روی میز
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی 
  • دعوا بر سر یزدانی/ خرج ۲.۵ میلیاردی روی دست دبیر!