Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید مرتضی مدنی امروز در نشست خبری با تشریح اقدامات و عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی در خراسان رضوی، افزود: باید فعالیت و اثرگذاری این سازمان برای مردم به‌طور کامل ملموس باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با اشاره به ورود این سازمان در حوزه آرد و نان، نهاده‌های دامی و ارز ابراز کرد: خوشبختانه با اقداماتی که در این حوزه انجام‌شده است نتایج و عملکرد این ورود در جامعه مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بحث رسیدگی و  اجرای احکام و نیز تسریع در رسیدگی پرونده‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در طرح نوروزی امسال که از چهارده اسفندماه آغاز و تا بیستم فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد با برگزاری گشت‌های مشترک با دستگاه‌های متولی بر خدمات‌رسانی بازاریان و صنوف در عرضه کالا و خدمات نظارت می‌شود.

مدنی ادامه داد: برخی اجناس در بازار باقیمت غیرواقعی به فروش می‌رسد، بنابراین ضرورت دارد سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت به این موضوع ورود و کالاها را شناسنامه‌دار کنند.

وی با اشاره به ورود بیش از ۴۰ هزار پرونده از ابتدای امسال به شعب تعزیرات حکومتی در خراسان رضوی، ادامه داد: در این مدت به ۴۱ هزار پرونده رسیدگی و متخلفین نیز به پرداخت ۱۹۸ میلیارد تومان محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با اشاره به وصول جرائم مالی بیش از ۳۰ هزار پرونده گفت: اگرچه میزان پرونده‌های ورودی به این سازمان طی در یک سال گذشته نسبت به دوره مشابه ۳۰ درصد کاهش‌یافته است، اما میزان جرائم افزایش پیداکرده است و این بیانگر کیفی شدن اقدامات انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه سامانه ۱۳۵ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش و شکایات مردم است، اظهار کرد: در حوزه پرونده‌های ارزی شاهد تشکیل ۱۶۸ پرونده ارزی در شعب استان خراسان رضوی بودیم که از این تعداد ۱۵۸ مورد مختومه شده مابقی در مرحله اجرای حکم است.

مدنی با اشاره به تشکیل ۳۲ هزار پرونده در حوزه خدمات و کالا و ۳۹۱۱ پرونده در حوزه بهداشت و درمان، یادآور شد: عمده جرائم در حوزه کالا و خدمات مربوط به گران‌فروشی و عدم درج قیمت و در حوزه جرائم قاچاق کالا و ارز ورود کالا بدون تشریفات و نگهداری و احتکار کالای قاچاق است.

وی بابیان اینکه تنها در یک مورد پیگیری بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رد مال در وصف گران‌فروشی روغن دریکی از کارخانه مشهد صورت گرفته است، ادامه داد: سه واحد درزمینهٔ کنسانتره خوراک دام در منطقه جوین نیز بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی همچنین در خصوص الزام خریداران روغن خوراکی به همراه یک کالای دیگر ابراز کرد: با بسیاری از فروشگاه‌هایی که چنین اقدامی انجام دادند، برخورد کردیم و تا رفع کامل این معضل نظارت‌ها و بازرسی‌ها را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی احتکار گرانفروشی نظارت بر بازار تشکیل پرونده قاچاق تعزیرات حکومتی خراسان رضوی هزار پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فریبا منجزی گفت: پرونده قاچاق ۳۰۰ عدد سنسور قاچاق خودرو به ارزش یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی شد

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته منجزی: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریالی متهم در شعبه وصول و پرونده مختومه شد.

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود: ماموران پلیس فرودگاه اهواز این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه
  • از جریمه بیش از هزار میلیارد ریالی یک کارخانه قند تا محکومیت قاچاقچی سوخت در فارس
  • محکومیت یک میلیارد ریالی سازنده کابینت به دلیل گرانفروشی