Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عباس باباخانی در دومین انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس که برای انتخاب هیات رییسه جدید برگزار شد افزود: در تلاش هستیم برای ارتقای جایگاه روابط عمومی در اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی، اقدامات موثری را دنبال کنیم و در همین زمینه موضوع ثبات شغلی و حفظ مسوولان روابط عمومی‌ها به دلیل ضرورت ثبات در امر روابط عمومی و به کارگیری تجارب و اطلاعات عمومی مدیران روابط عمومی به طور مستمر در دستگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس اظهار داشت: در ۲ سال گذشته نیز اعضای هیات رییسه این شورا، خدمات آموزشی و فرهنگی به اعضای این نهاد ارائه کرده‌اند که قابل تقدیر است.   

در این انتخابات که با حضور نماینده حراست استانداری فارس، ابراهیم عباسی عضو شورای اطلاع رسانی استان و غلامرضا کمپانی والا مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد به عنوان اعضای هیات نظارت در انتخابات برگزار شد،حمید جورکش مدیر کل روابط عمومی شهرداری شیراز و مهدی یزدانی رییس روابط عمومی صداسیمای مرکز فارس با کسب ۲۷ رای به عنوان نفرات اول و حمیدرضا شعبانی، محمدرضا فتوت، ابراهیم اژدری، مجتبی دینی، حمید کریمی به عنوان اعضای اصلی هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی این استان انتخاب شدند.

همچنین علی رضا واحدی پور به عنوان خزانه‌دار و اعظم السادات موسوی به سمت بازرس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس تعیین شدند.

برچسب‌ها روز ارتباطات و روابط عمومی استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز ارتباطات و روابط عمومی استانداری فارس فارس روز ارتباطات و روابط عمومی استانداری فارس فارس اخبار کنکور شورای هماهنگی روابط عمومی روابط عمومی روابط عمومی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نشست مجمع عمومی انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد عصر چهارشنبه با حضور ۳۰ نفر از اعضا انجمن تهیه کنندگان در محل سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی «فردوس» مشهد برگزار شد.   همزمان با این نشست، انتخابات دومین هیات مدیره جدید انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد برگزار و اعضای جدید هیات مدیره برای یک دوره سه ساله مشخص شدند.   ترکیب دومین هیات مدیره انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد برای سه سال آینده تعیین شد و «محمد رضا فرهادی نیا، مرتضی اسکافی نوغانی و مهدی مسگران ایاقچی» به ترتیب حائز اکثریت آرا در هیات اصلی مدیره و «اشکان ضیایی» هم به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.   «علی پروین پور» و «حسن کمالیان» به عنوان عضو علی‌ البدل و «جواد علیزاده» به عنوان بازرس علی‌ البدل انتخاب شدند.   انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد در سال ۱۳۹۹ با اخذ مجوزهای لازم از ادارات ذیربط فعالیت خود را آغاز کرد، این انجمن در آغاز با ۱۳ عضو متشکل از فیلمسازان و تهیه کنندگان فیلم بلند کار خود را شروع کرد و اکنون ۴۱ عضو دارد.   مهمترین وظیفه این انجمن ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات سینمایی و نیز استیفای اعضای صنوف سینمایی استان عنوان شده است.   در مجمع عمومی امروز گزارش هیات مدیره، گزارش مالی که توسط خزانه دار ارایه و نیز گزارش بازرس انجمن قرائت شد.   «علی خزائی فرید، مرتضی اسکافی، حسن آخوند پور، اشکان ضیایی و غلامحسین حیدری» از اعضای هیات مدیره و بازرسان دوره قبل بودند که در این مدت محمد رضا فرهادی نیا هم به عنوان دبیر انجمن فعالیت می کرد و در مجمع عمومی امروز از تلاش‌ های سه ساله آنها نیز قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند