Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانس پرس، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد امروز دوشنبه طی سخنرانی در کنفرانس کشور‌های کمک کننده به یمن، از اهداکنندگان درخواست کرد «سخاوتمندانه» در کمک‌های بشردوستانه به یمن سرمایه گذاری کنند تا مانع آن شوند قحطی این کشور جنگ زده را فرا گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوترش در این کنفرانس مجازی، که سوئد و سوئیس به طور مشترک سازماندهی آن را به عهده داشتند، گفت: هر یک دلار مهم است. هدف از این نشست جمع آوری سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون دلار کمک برای یمن است.

دبیر کل سازمان ملل گفت: من خواهان راه حل مسالمت آمیز در خصوص درگیری‌های یمن هستم و برای رسیدن به این هدف باید تمام تلاش را انجام داد. اوضاع انسانی در یمن بسیار وخیم است و سازمان‌های امدادی مجبور شده اند برنامه‌های خود را متوقف کنند.

وی افزود: کاهش کمک‌های بشردوستانه به یمن فاجعه بار است و کودکان یمن هزینه آن را پرداخت خواهند کرد. تقریبا نیمی از کودکان زیر پنج سال در یمن از سوءتغذیه رنج می‌برند. ۴۰۰ هزار کودک یمنی نیز با سوءتغذیه حاد مواجه هستند که در صورت بی توجهی شاهد فوت آن‌ها خواهیم بود.

من از همه طرف‌ها در یمن می‌خواهم که با مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه برای یافتن راه حل صلح همکاری کنند. تنها راه دستیابی به صلح در یمن آتش بس فوری و اعتماد سازی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات یمن سازمان ملل آنتونیو گوترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی گوترش در جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره اقدامات تنبیهی ایران علیه اسرائیل + فیلم

دریافت 3 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل: آرامش و صلح منطقه در گرو این درگیری قرار گرفته است.

وی گفت:: مکان‌های دیپلماتیک مصونیت دارند و اسرائیل با حمله به کنسولگریِ ایران این اصل را نقض کرد.

بالارفتن تنش در منطقه که با حملۀ ایران به اسرائیل شدت گرفت را قویا محکوم می‌کنم. ما فعالانه تلاش می‌کنیم از بیشترشدن تنش‌ها جلوگیری کنیم. باید به مشکلات غزه پایان دهیم.

نشست اضطراری شورای امنیت با حضور گوترش و نمایندگان تهران و تل آویو درباره پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل آغاز شد کد خبر 844479 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه آنتونیو گوترش سازمان ملل

دیگر خبرها

  • پیام امیرعبداللهیان درباره گفتگو با گوترش
  • گفتگوی امیرعبداللهیان و گوترش درباره حمله ایران
  • گوترش خواستار راه حل مسالمت آمیز برای سودان شد
  • ویدئویی از برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل با موضوع بررسی حمله تنبیهی ایران
  • گوترش: زمان کاهش تنش فرا رسیده است
  • جلسه شورای امنیت درباره اوضاع در منطقه
  • سخنرانی گوترش در جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره اقدامات تنبیهی ایران علیه اسرائیل + فیلم
  • منطقه و جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند
  • واکنش دبیرکل سازمان ملل به عملیات تنبیهی تهران علیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش گوترش به عملیات تنبیهی تهران علیه رژیم صهیونیستی