Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از تعطیلی پروژه های عمرانی شهر از ۱۵ اسفند خبر داد.د

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی با بیان این خبر اظهار کرد: تمامی پروژه های عمرانی غیر ضروری از 15 اسفند تا 15 فروردین ماه تعطیل می شوند.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد استقبال از بهار و همانند سنوات گذشته، از ۱۵ روز مانده به آغاز سال نو، حفاری ممنوع است و کارفرماهای پروژه عمرانی یا باید پروژه را به اتمام برسانند یا در صورت پایان نیافتن عملیات عمرانی، باید کار را تعطیل و کارگاه را محصور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: تقاطع‌های غیرهمسطح آزادگان، مصلی و خلیج فارس، رود پارک و پردیس تئاتر شهر، بخشی از پروژه های بزرگ مقیاس است که کارگاه آن ها تعطیل نخواهد شد و عملیات عمرانی آن ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری داریم که میتوان به طرح‌های لکه‌گیری و روکش راه‌های استان، بالابردن سطح ایمنی جاده‌ها، رفع نقاط پرحادثه استان و سایر موارد نام برد.

جهانی افزود: اعتبار طرح‌ها بالغ‌بر ۸۶۰ میلیارد تومان است که از طریق اعتبارات ملی درنظر گرفته شده و سایر طرح‌ها هم شناسایی می‌شود.

او با بیان اینکه ۵۶ کارگاه جاده‌ای داریم که همه فعال هستند، گفت: کارگاه‌های روکش راه‌ها، تعمیر و نگهداری ابنیه فنی، زیرگذر‌هایی در محور‌های مواصلاتی استان، تعویض حفاظ‌های فلزی در سطح راه‌های استان برای ارتقا ایمنی و روشنایی جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود