Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام اسدی رئیس جمعیت هلال احمر اسلام‌آبادغرب از برگزاری مانور امداد و نجات جاده ای در شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلام اسدی  در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در پی اعلام‌ ساعت صفر به عوامل امداد و‌ نجات جاده ای( فوریتها، هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راه ، آتش  نشانی) توسط فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب، این مانور با پیش فرض برخورد یک دستگاه خودرو با یک عابر پیاده در محور اسلام آباد غرب_ حمیل اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر اسلام‌آبادغرب افزود: پس از اعلام حادثه توسط ستاد بحران شهرستان تیمهای امداد و‌نجات در محل سانحه حاضر و پس از فیکس خودرو، تثبیت فیزیکی مصدوم و رها سازی مصدومین توسط جمعیت هلال احمر به عوامل امدادی فوریتها تحویل شد و‌اقدامات درمانی تکمیلی  و‌تثبیت پزشکی توسط آنها انجام گرفت.

اسدی گفت: این حادثه که منجر به حریق نیز گشته‌بود که توسط تیم آتش نشانی و یک دستگاه کامیون آتش نشانی اطفاء شد.

وی خاطرنشان کرد:  لازمه انجام یک عملیات موفق کنترل ترافیک و‌مدیریت صحنه آسیب می باشد که این امر نیز توسط پلیس راه حمیل و‌ نیروی انتظامی محقق شد.

گفتنی است؛ حیدری فرماندار شهرستان اسلام آباد نیز ضمن تقدیر از واحدهای امدادی حاضر در مانور از زمان حضور در صحنه حادثه، کنترل و‌ مدیریت حادثه اعلام رضایتمندی نمودند و این تعامل بین واحد های امدادی را نقطه قوتی برای مقابله با  تمام‌حوادث و ... دانست.

 وی همچنین اظهار داشت:  مدیریت خوب و‌ توانمند این‌واحدهای امدادی در کنترل و برخورد با بیماری کرونا ستودنی است که علیرغم فاصله نزدیک با مصدومین محتمل بر ویروس کرونا اما خوشبختانه فاقد هر گونه تلفات جانی این واحدها بوده ایم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله یک فوتی برجای گذاشت

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز ۷ فروردین ماه ساعت ۱۷:۱۲ دقیقه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله بلافاصله ۲ تیم پایگاه امداد و نجات شباب به همراه تیم امداد و نجات سه راهی کارزان به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: این حادثه ۱۱ مصدوم و یک فوتی داشت که پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، دو نفر از مصدومین حادثه توسط نیروهای هلال احمر و مابقی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

کد خبر 6063112

دیگر خبرها

  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • نجات بیش از هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌ احمر مازندران
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله یک فوتی برجای گذاشت
  • انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • استقرار تیم‌های امدادی در ۱۰۴ نقطه خراسان جنوبی
  • امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به ۱۷ هزار نفر
  • هلال احمر استان مرکزی به ۶۵ حادثه دیده امدادرسانی کرد
  • محور اصلی جمعیت هلال احمر مردم هستند
  • ارائه خدمات ۲ هزار امدادگر به مسافران نوروزی مازندران