Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر امارات در اراضی اشغالی بعد از تحویل استوارنامه خود به رئیس رژیم صهیونیستی به عنوان اولین سفیر امارات در فلسطین اشغالی گفت: توافقنامه ابراهیم صفحه جدیدی در روابط دو طرف خواهد گشود. وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز در دیدار با سفیر امارات در تل‌آویو امروز را روز "تاریخی دیگر در خاورمیانه" خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، محمد آل خاجه، سفیر امارات در اراضی اشغالی در جریان تقدیم استوارنامه خود به روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: ابوظبی و تل‌آویو هر دو دیدگاه مشترکی در قبال سازش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سفیر امارات مدعی شد، توافقنامه ابراهیم دستاوردی تاریخی است که نتایج آن بر کل منطقه منعکس خواهد شد!

او اضافه کرد: هر راهکاری جز صلح به منزله نابودی و فقر خواهد بود و من تمام تلاش خود را برای استحکام روابط و ارتباطات بین دو ملت امارات و اسرائیل خواهم کرد.

این سفیر ادامه داد: توافقنامه ابراهیم چراغ روشن تاریخ انسانی باقی خواهد ماند و امیدوارم با ملت اسرائیل برای دستیابی به صلح دائمی که ملت‌های منطقه از آن بهره مند شوند، تلاش کنیم.

نخستین سفیر امارات در اراضی اشغالی اشاره کرد، دو طرف برای نجات جان‌ها و بازگشت چرخه اقتصاد تلاش خواهند کرد.

سفیر امارات در اراضی اشغالی بعد از ورودش به تل‌آویو در صبح امروز (دوشنبه) نیز در اولین اظهارات خود عنوان کرده بود: ملت‌های ما شروع به رقابت برای جبران وقت تلف شده کرده‌اند.

همچنین روون ریولین از برافراشتن پرچم امارات بر فراز مقر ریاست اسرائیل استقبال کرد.

او در دیدار با آل خاجه به عنوان اولین سفیر امارات تاکید کرد، پرچم امارات در مقر ریاست اسرائیل برافراشته شده و ملت اسرائیل به شما خوش آمد می‌گویند.

ریولین این گونه ادامه داد: صلح واقعی که دوام بیاورد صلح بین ملت‌هاست.

سفیر امارات استوارنامه خود را تقدیم رئیس رژیم صهیونیستی کرد.

همچنین گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی لحظه ورود اولین سفیر اماراتی به تل‌آویو را "روز تاریخی دیگر در خاورمیانه و گامی بزرگ در جهت تقویت صلح بین دولت‌ها و ملت‌های منطقه" خواند.

اشکنازی در دیدار با آل خاجه گفت، امارات نقشی مهم در رهبری تغییری که توافقات ابراهیم در سراسر خاورمیانه منجر شد، ایفا کرد.

اشکنازی تاکید کرد، افتتاح کنسولگری و دفاتر دیپلماتیک در ابوظبی و دبی و سفارت امارات در تل‌آویو برای تقویت روابط و تحکیم صلح ضروری هستند.

او اضافه کرد: مقابل ما فرصت تاریخی برای ارائه یک الگو در صلح گرم و فراگیر بین ملت‌ها و کشورها وجود دارد، خرسندم که این گرمی سریع در روابط بین دولت‌ها و تحقق دیدگاه صلح بین فرهنگ‌ها و ملت‌ها را می‌بینم.

آل خاجه چند روز در اراضی اشغالی می‌ماند و بعد از آن به امارات باز می‌گردد؛ چرا که هنوز ساختمان سفارت امارات در تل‌آویو انتخاب نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادی سازی روابط اسرائیل امارات سفیر امارات در اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی تل آویو ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود

حزب الله لبنان امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد حمله موشکی گسترده شامگاه دوشنبه به شمال فلسطین اشغالی پاسخی به نسل‌کشی و جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و برای اعلام حمایت از ملت و مقاومت قهرمان فلسطین همچنین پاسخ به جنایات دشمن علیه مردم لبنان بود.

حزب الله لبنان دوشنبه شب ۳۰ فروند موشک به شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد.

منابع خبری گزارش دادند از این میان، ۲۰ موشک به سمت شهر اشغالی «صفد» (شمال فلسطین اشغالی) شلیک شد که حدود ۱۵ فروند به این شهر اشغالی اصابت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود
  • آژیر خطر به صدا درآمد | شلیک ده ها موشک کاتیوشا به اراضی اشغالی + فیلم
  • اذعان به موفقیت حمله ایران به اراضی اشغالی
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • بایدن برای منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل التماس می‌کرد
  • وال‌استریت‌ژورنال: دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل بود
  • رسانه صهیونیست: موج لغو پرواز‌ها به اسرائیل در حال افزایش است
  • چرا اسرائیل از فرصت حمله به ایران استفاده نکرد؟
  • برگزاری تظاهرات گسترده در اراضی اشغالی