Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@10:17:29 GMT

درخشش اکبر منادی مقابل پرسپولیس مثل بازی رفت

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۷۶۴۳

اکبر منادی که در بازی رفت پرسپولیس و سایپا عملکرد فوق العاده ای داشت، در بازی امروز هم به تنهایی مانع از باز شدن دروزاه اش در نیمه دوم شد

محمدحسین اکبر منادی باز هم مقابل پرسپولیس درخشید.

به گزارش طرفداری، محمدحسین اکبر منادی اگرچه در دقیقه 7 بازی دروازه اش روی تجربه بالای سیدجلال حسینی باز شد اما در بقیه دقایق این بازی عملکرد خوبی داشت و یک تنه باعث شد دروازه تیم سایپا بیشتر از یک بار باز نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منادی به ویژه در نیمه دوم عالی کار کرد و چندین و چند موقعیت از مهدی خانی، مهدی عبدی و وحید امیری گرفت تا نشان دهد درخشش او در بازی رفت مقابل پرسپولیس از روی شانس و اقبال نبوده است.

اخبار داغ 

متلک بهنام ابوالقاسم پور به احسان حاج صفی: تازه فهمیدم چرا به عراق و بحرین می بازیم! زلاتکو کرانچار؛ قصه زندگی مردی که به خاطر پسرش تهمت شنید کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دیوید بکام از انتقال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به اینتر میامی می گوید فوری؛ جوزپ ماریا بارتومئو بازداشت شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اکبر منادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بهتاش فریبا در ارزیابی از عملکرد تیم‌ها در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: با توجه به این که تنها ۷ هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باقی مانده است، سپاهان و تراکتور با نتایجی که هفته اخیر کسب کردند از کورس قهرمانی عقب افتادند و شانس کمتری دارند که دوباره خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

بیشتر بخوانید: نه تیم استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس!

او افزود: البته سپاهان با مهره‌های خوبی که جذب کرده بود و نتایج خوبی که ابتدای فصل کسب کرد یکی از مدعیان قهرمانی بود اما نمی‌دانم چه اتفاقی برای این تیم رخ داد که از صدر جدول فاصله گرفت. تراکتور نیز به همین شکل با وجود این که تیم خوبی را جمع کرده بود و از ابتدای فصل بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت اما نمی‌دانم شرایطش در نیم فصل دوم چرا تغییر کرد و مرتب امتیاز از دست داد.

فریبا گفت: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر مدعیان اصلی قهرمانی هستند. اگرچه تا پایان فصل هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و با یک نتیجه مساوی یا باخت شرایط این دو تیم نیز تغییر می‌کند. بنابراین از الان نمی‌توانیم به صراحت بگوییم شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است.

پیشکسوت استقلال اظهار کرد: استقلال تا پایان فصل بازی‌های سختی را پیش رو دارد و برای قهرمانی باید به سختی بجنگد. البته این قهرمانی زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که از مسائل حاشیه‌ای به دور و تنها تمرکزش بر روی بازی خودش باشد تا روند موفقیتش تداوم پیدا کند.

فریبا ضعف اصلی تیم استقلال را اختلاف بین مدیریت و کادر فنی عنوان کرد و افزود: هر چقدر استقلال به این ضعف دامن بزند، به ضرر تیم استقلال است. در حال حاضر که در پایان فصل قرار داریم به این گونه مسائل نباید دامن بزند تا استقلال در آرامش و با تمرکز بالا بازی‌های باقی مانده را دنبال کند. استقلال باید پیش از هر چیزی به فکر هواداران خود باشد، هوادار بعد از چند سال از این تیم قهرمانی می‌خواهد.

او ضعف داوری را یکی از مشکلات اساسی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دانست و تاکید کرد: در بازی پرسپولیس و ملوان شاهد این مساله بودیم که خود داوران می‌گفتند گل آفساید است و پنالتی گرفته نشده، حتی گل سالم استقلال جلوی مس رفسنجان گرفته نشد. باید در این زمینه فکر اساسی صورت بگیرد که قضاوت‌های نادرست به ضرر تیم‌ها تمام نشود.

فریبا همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید استقلال تنها به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی است بدون این که بازی زیبایی را به نمایش بگذارد، گفت: استقلال فوتبال بسیار زیبا و هوادار پسندی را به نمایش می‌گذارد، به ویژه در بازی برابر مس رفسنجان فوق العاده بازی کرد. استقلال نتیجه گرا و به دنبال ارایه یک بازی زیباست.

این پیشکسوت فوتبال ایران در پایان با بیان این که استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند، گفت: پرسپولیس در چند بازی اخیر فوتبال خیلی خوب، منظم و هدفمندی را به نمایش گذاشت و روندش رو به رشد بود. این که شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است مشخص نیست و بازی به بازی شرایط تیم‌ها تغییر می‌کند. البته استقلال برای قهرمانی تلاش می‌کند و شانس اصلی قهرمانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227193 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید
  • ملوانی که «زبل» نبود
  • با درخشش مسی: اینترمیامی بالاخره برنده شد
  • این استقلالی مغضوب از درخشش خسته نمی‌شود
  • عملکرد «دست‌کم‌گرفته‌شده» آنتوان گریزمان در اتلتیکو مادرید