Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:42:00 GMT

بدهی میلیاردی استقلال به طلبکاران

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۷۶۵۵

بدهی میلیاردی استقلال به طلبکاران

 

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال تهران به دلیل شکایت بودوروف مدافع اسبق این تیم با پنجره نقل و انتقالات بسته رو به رو شده و مدیران باشگاه باید رقم زیادی را به این بازیکن پرداخت کنند تا پنجره باز و بازیکنان جدید به لیست استقلال اضافه شوند. عرفان گل محمدی و سعید مهری با حضور در استقلال هنوز نتوانستند قرارداد خود را با این تیم به ثبت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال در حال حاضر باید چیزی حدود ۲۵۰ هزار یورو بابت طلب بودوروف، میلیچ و قسط انتقال محمد نادری پرداخت کند تا مشکلی در ادامه راه نداشته باشد.

همچنین مدیریت باشگاه باید برای پرداخت طلب ۱۵ درصدی بازیکنان تیم، رقمی حدود ۲۰ میلیارد تومان تامین کند تا آبی پوشان قبل از پایان سال دریافتی داشته باشند.

به هر ترتیب جذب بازیکنان جدید در استقلال منوط به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است.

بیشتر بخوانید

تغییرات در نیمکت استقلال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال محمود فکری نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس و استقلال که مالکیت مشترک داشتند امروز به صورت قطعی به کنسرسیومی شامل شش بانک و هلدینگ خلیج فارس واگذار می‌شوند تا بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا که به لیگ نخبگان آسیا تغییر نام پیدا کرده شرکت کنند.کنفدراسیون فوتبال آسیا این مهلت را برای پرسپولیس و استقلال در نظر گرفت تا یک بار برای همیشه مشکل مالکیت آنها حل شود و حالا باید دید این دو تیم پرطرفدار می‌توانند بعد از چند سال هر دو در آسیا حضور پیدا کنند یا نه؟

به نقل از فارس رضا درویش در این مورد می‌گوید: ما مشکل خاصی نداریم و انشالله جواز حضور در آسیا را کسب می کنیم. فقط امیدواریم مالک جدید باشگاه یک بار برای همیشه بدهی‌های پرسپولیس را صفر کند تا از آن پس بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری برای آینده داشته باشیم.

از طرفی استقلالی‌ها هم از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس راضی به نظر می‌رسند و حتی هواداران این تیم در فضای مجازی و رسانه‌ای از این قضیه استقبال کرده اند.

همان‌طور که می‌دانید استقلال ۲ فصل پیاپی به دلیل مشکلات متعدد از جمله بدهی به استراماچونی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و پرسپولیس هم دو فصل قبل حذف شده بود اما در فصل جاری توانست در این مسابقات شرکت کند هرچند که در مرحله گروهی به الدحیل قطر باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898188

دیگر خبرها

  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌ها فراهم شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی فراهم شد
  • زمان پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان/ تا پایان اردیبهشت بدهی معلمان را می پردازیم