Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتسال شاهین و مبل کریمی که در ۲ هفته ابتدایی مسابقات لیگ دسته اول نتوانسته اند نتایج خوبی کسب کنند برای جبران ناکامی های خود نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز مسابقه سومشان دارند.

از یک سو شاهین به عنوان تیمی که سال گذشته در رقابت های لیگ برتر حضور داشته تنها ۲ مساوی توانسته مقابل رقبا کسب کند و در سومین دیدار تنها به دنبال پیروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر هم نماینده البرز در ۲ دیدار برگزار شده خود برابر رقبا متحمل شکست شده تا برای فرار از قعر جدول و نزدیک شدن به دیگر تیم ها چاره ای جز پیروزی خانگی مقابل حریف کرمانشاهی خود ندارد.

برای پیروزی مقابل نماینده البرز به میدان می رویم

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقه حساس و مهمی برابر مبل کریمی البرز که جزو تیم های باسابقه و قدیمی فوتسال ایران است پیش رو داریم، دیداری که حتما باید دست پر از آن خارج شویم، کما اینکه هدفی هم جز پیروزی نداریم.

سید احسان احسانی تصریح کرد: تیم شاهین باوجود شایستگی که در دیدارهای گذشته خود برابر نمایندگان زنجان و تهران داشت نتوانست پیروزی کسب کند و همین موضوع مقداری کار ما را سخت کرده است.

وی گفت: هرچند هنوز در ابتدای راه قرار داریم و برای جبران اشتباهات ۲ مسابقه اول فرصت داریم ولی دیگر نباید به این راحتی امتیازات را از دست بدهیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه گفت: دیدار برابر مبل کریمی البرز آن هم در خانه حیف کار سختی است ولی ما برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت تا به عنوان یک مدعی خود را نشان دهیم.

احسانی در پایان گفت: بازیکنان تیم هم با درک اهمیت این مسابقه باید تلاش کنند در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج داده و از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنند تا مانند دیدارهای قبلی پیروزی از دستمان نرود.

دیدار تیم های مبل کریمی البرز و شاهین کرمانشاه عصر فردا (سه شنبه ۱۲ اسفند) در شهر کرج برگزار می شود.

در پایان هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول تیم شاهین کرمانشاه با ۲ امتیاز در مکان پنجم و مبل کریمی البرز هم بدون امتیاز در مکان ششم و آخر جدول رده بندی گروه سوم ایستاده اند.

تیم خانه صنعت کرمانشاه دیگر نماینده فوتسال استان در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور است که در هفته سوم استراحت دارد، این تیم با یک امتیاز ار ۲ مسابقه خود در مکان ششم جدول رده بندی گروه اول که هفت تیم در آن حضور دارند، قرار دارد.

برچسب‌ها فوتسال لیگ دسته اول فوتبال کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال لیگ دسته اول فوتبال کرمانشاه فوتسال لیگ دسته اول فوتبال کرمانشاه اخبار کنکور مبل کریمی البرز شاهین کرمانشاه لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در جریان است و دو تیم برای کسب امتیاز در این نبرد تاکتیکی و میان جدولی تلاش خواهند کرد.

تیم‌های ذوب‌آهن و آلومینیوم با دو سرمربی تاکتیک محوری که در این مسابقه دارند با برنامه‌هایی خاص به دنبال کسب امتیاز و پیروزی در این مسابقه هستند و تلاش‌ می‌کنند تا با کسب امتیاز در این مسابقه رتبه خود را در جدول لیگ برتر بهبود ببخشند.

ذوب‌آهن در طول فصل در بازی‌های خانگی عملکرد خوبی نداشتند و تحت فشار روانی که از این موضوع بر آنها وارد می‌شود در این مسابقه کار سختی خواهند داشت و با توجه به اینکه روزهای سختی را پشت سر‌ می‌گذارند در این مسابقه به دنبال کسب پیروزی خانگی و فرار از بحران هستند.

شاگردان مجتبی حسینی در پنج هفته اخیر تنها یک برد به‌دست آوردند و در این مسابقه به دنبال این خواهند بود که با پیروزی در این مسابقه به روند امتیازگیری بازگردند، آنها در دو هفته قبل مقابل تراکتور مساوی کردند و برابر استقلال شکست خوردند.

این مسابقه با توجه به انگیزه‌های دو تیم و تاکتیک‌های خاصی که سرمربیان دو تیم در نظر گرفتند به نظر می‌رسد که یک بازی جذاب را شاهد باشیم.

تاریخ و مکان برگزاری: لیگ برتر ایران ‎1402-1403 | هفته: 24 
استادیوم فولادشهر
داور: سعید رحیمی‌مقدم؛ کمک‌ها: حسن انتظاری، امید افخمی و شاهین یزدانی؛ ناظر: حیدر شکور

ترکیب ذوب‌آهن:
پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، گریگول چابرادزه، علی مصلح، امید لطیفی، مهرداد رضایی، کمال کامیابی‌نیا، محمدحسین اسلامی، مجید علیاری.
سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب آلومینیوم اراک:
احمد گوهری، مهران موسوی، میلاد بدرقه، احسان قهاری، امیر نوری، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، محمدامین کاظمیان، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی، احسان قهاری.
سرمربی: مجتبی حسینی

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • رای عجیب کمیته انضباطی برای فوتبال زنان!
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری سیرجان و نماینده البرز