Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@08:58:59 GMT

محدودیت‌ پروازی فرودگاه‌های خوزستان لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۷۷۱۰

محدودیت‌ پروازی فرودگاه‌های خوزستان لغو شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سید مهدی رزاز روز دوشنبه بیان کرد: سازمان هواپیمایی کشور روز یکشنبه هفته جاری ابلاغیه‌ای در خصوص محدودیت ۷۰ درصدی پروازها به خوزستان، در راستای پیشگیری از شیوع کرونای انگلیسی صادر کرده بود.

وی گفت: این ابلاغیه ساعاتی پیش از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا لغو، و شرایط پرواز در فرودگاه‌های خوزستان همچنان به صورت عادی ادامه خواهد یافت اما تست فوری کرونا از مسافران با جدیت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از امروز ماموران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای تست سریع از مسافران، در فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز مستقر شده و در صورتی که نتیجه تست مسافران مشکوک اعلام شود، فرد باید نسبت به انجام تست PCR اقدام کند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان ادامه داد: این اقدامات باتوجه به شرایط خاص کرونایی خوزستان در پیشگیری از انتقال کرونای انگلیسی از طریق خطوط پروازی در حال انجام است.

رزاز گفت: اقدامات لازم برای رعایت ابلاغیه‌های ستاد ملی مدیریت کرونا با جدیت در فرودگاه‌های خوزستان دنبال و اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش، روزانه ۳۰ پرواز ورودی و ۳۰ پرواز خروجی از فرودگاه‌های استان خوزستان انجام می‌شود.

پربیننده ترین شرایط استخدام در آموزش و پرورش تغییر می‌کند! چه کسانی مشمول استخدام جدید آموزش و پرورش هستند؟ احمدی نژاد صورت مادر چاوز را بوسیده است! تغییر جدید در محاسبه ساعت کاری معلمان پایان انحصار وکلا/ مقاومت کانون وکلا منجر به طرح شکایت کیفری خواهد شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرودگاه خوزستان برجام فرودگاه های خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران گفت: «نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده دهم اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود.»

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: همچنین دهم اردیبهشت ماه یک پرواز برای زائرین عمره گذار استان مازندران، از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت الله الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های مربوطه تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

حسنی ادامه داد: فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام کننده زائران عمره و تمتع بوده و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج در انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر در قالب ۶۱۴ کاروان از اواخر اردیبهشت از ۲۱ ایستگاه پروازی سطح کشور برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

پیش‌تر نخستین گروه از زائران عمره از تهران پس از ۹ سال وقفه در قالب ۲ کاروان ۸۵ نفره، روز گذشته سوم اردیبهشت ماه با پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) خاک ایران را به مقصد عربستان سعودی ترک کردند.

دیگر خبرها

  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی