Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:16:17 GMT

کرونای انگلیسی در خوزستان در حال گردش است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۷۸۰۴

کرونای انگلیسی در خوزستان در حال گردش است

ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به شناسایی سه مورد کرونای انگلیسی در شوشتر، گفت: این ویروس در خوزستان در حال گردش و چرخش است و در روزهای آینده احتمال افزایش ابتلا به کرونای انگلیسی در این منطقه وجود دارد.

دکتر نایب فدایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت شیوع کروناویروس در شوشتر اظهار کرد: در دو هفته گذشته میزان بیماران سرپایی و همچنین بستری افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شوشتر ۷۲ درصد است؛ در دو هفته گذشته با وجود روند افزایشی بیماری، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهشی بوده است و به صورت کم و بیش مراسم‌ها نیز برگزار می‌شوند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به شناسایی سه مورد کرونای انگلیسی در شوشتر، گفت: این ویروس در خوزستان در حال گردش و چرخش است و در روزهای آینده احتمال افزایش ابتلا به کرونای انگلیسی در این منطقه وجود دارد.

فدایی تصریح کرد: با توجه به روند افزایشی بیماری و عدم رعایت درست پروتکل‌های بهداشتی، اگر وضعیت بیماری با این روند ادامه یابد تخت‌های بیمارستانی تکمیل می‌شود و بیمارستان جوابگوی بیماران نخواهد بود.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و شست‌وشوی مرتب دست‌ها را در دستور کار خود قرار دهند و به هیچ وجه در مراسم و تجمعات شرکت نکنند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر با بیان اینکه مردم همکاری لازم را در اجرای محدودیت‌ها ندارند، گفت: از طرفی تاب‌آوری اقتصادی و اجتماعی مردم کاهش پیدا کرده است و از طرفی شب عید است و کسبه می‌خواهند درآمدی داشته باشند بنابراین رعایت صددرصدی محدودیت‌ها مشکل و چالش است.

وی افزود: باید توجه شود حتی افرادی که واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند باید همچنان از ماسک استفاده کنند زیرا ممکن است دریافت‌کنندگان واکسن نسبت به بیماری ایمن شوند اما ناقل بیماری باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا خیز کرونا در خوزستان کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری پربازدید خیابان‌های دبی؛ ماهی‌ها به گردش آمدند! | فیلم

ویدیویی از پر شدن خیابان های دبی از ماهی های آزاد بعد از وقوع سیلاب چند روز پیش در فضای مجازی پربازدید شد./بیسیمچی مدیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • پیش بینی برداشت پنج هزارتن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • تصاویری پربازدید خیابان‌های دبی؛ ماهی‌ها به گردش آمدند! | فیلم
  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • تقدیر از ۲ خوزستانی در روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • ضرورت دسترسی عادلانه بیماران هموفیلی به دارو و درمان
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران