Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه حکمیت ورزش اعلام کرد که پرونده محرومیت جودو ایران، به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی ارجاع داده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فدراسیون جودو ایران امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که با رأی دادگاه داوری ورزش (CAS)، محرومیت این فدراسیون از حضور در مسابقات مختلف جهانی برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

CAS در همین باره، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«دادگاه داوری ورزش رأی خود را درخصوص درخواست داوری میان فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران (IRIJF) و فدراسیون جهانی جودو (IJF) در رابطه با تصمیم کمیسیون انضباطی IJF، به‌خاطر تعلیق نامحدود فعالیت فدراسیون جودوی ایران از همه رقابت‌ها، فعالیت‌های اداری و اجتماعی صادر کرد.

فدراسیون ایران نخستین درخواست تجدید نظر خود را درخصوص تعلیق موقت فدراسیون جهانی در CAS، در تاریخ 18 سپتامبر 2019 مطرح کرد. این درخواست با در نظر گرفتن تعلیق مشروط تحمیل شده به فدراسیون ایران که دیگر لازم‌الاجرا نبود، رد شد. دومین درخواست تجدیدنظر توسط فدراسیون جودو ایران بر رأی کمیسیون انضباطی IJF در تاریخ 22 اکتبر 2019 متمرکز بود که باعث شد فدراسیون ایران " تا زمانی که فدراسیون جودوی ایران تضمین قوی بدهد و ثابت کند که به قوانین فدراسیون جهانی احترام می‌گذارد و بپذیرد که ورزشکاران آنها با ورزشکاران اسرائیلی مبارزه می‌کنند" از همه مسابقات، فعالیت‌های اداری و اجتماعی سازمان یافته تعلیق شود.

دادگاه داوری ورزش تشخیص داد که فدراسیون ایران تخلفات شدیدی مقابل قوانین IJF انجام داده و باید مطابق با مقررات IJF مجازات‌ شود. با این حال هیئت CAS نتیجه‌گیری کرد که نوع مجازات اعمال شده (تعلیق نامحدود) در این تصمیم، مطابق آیین‌نامه IJF پایه قانونی ندارد. بر این اساس هیئت تجدید نظر، تجدید نظرخواهی را تأیید و تصمیم اخذ شده در تاریخ 22 اکتبر را باطل کرد. این موضوع به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو برای تصمیمات بیشتر ارجاع داده شده است.»

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون ایران فدراسیون جهانی فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد

دروازه‌بان تیم استقلال در کمیته انضباطی فدراسیون حضور خواهد یافت.

به گزارش مشرق، با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

گفتنی است در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی(جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به رای کمیته انضباطی طعنه زد و آن را لطف این کمیته خواند و درنهایت گفت: «این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

پس از آن شایعه شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود. حال باید منتظر ماند و دید خروجی جلسه کمیته انضباطی با حسینی چه خواهد بود.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی