Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:30:19 GMT

مدیران ملاقات عمومی با مردم را بیشتر کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۷۸۱۸

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: در یکسال گذشته به دلیل شیوع کرونا برنامه ملاقات های عمومی محدود شده بود، اما مدیران موظف هستند برنامه‌ای منظم تدوین و با رعایت توصیه‌های بهداشتی به مشکلات شهروندان رسیدگی و پاسخگویی دغدغه های مردم باشند.

 "هوشنگ بازوند" امروز(یازدهم اسفند)در حاشیه برگزاری ملاقات مردمی با جمعی از شهروندان تصریح کرد: در جریان هستیم که مردم در حال حاضر با توجه به شرایط کرونا، تحریم و وضعیت معشیتی شرایط مناسبی نسبت به سالهای قبل ندارند، لذا همه باید کمک کنیم که در این شرایط مشکلات مردم کمتر شود و تمامی مدیران مکلف به پیگیری و حل مشکلات آنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم توقع دارند مدیران با تمام تلاش و اهتمام در جهت رفع مشکلاتشان اقدام کنند که بر این اساس به همه مدیران توصیه می کنم در ایام باقیمانده پایان سال ملاقات های خود را با مردم بیشتر و به مشکلات و مسائل آنها بیشتر رسیدگی کنند.

 استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مدیران و مسئولین استان باید علاوه بر برگزاری ملاقات های مردمی پیگیری های خود را برای حل مشکلات مردم تا حصول نتیجه ادامه دهند، اظهار داشت: هر چند که برگزاری ملاقات عمومی بسیار الزامی و مهم است، اما آنچه که از برگزاری آن مهمتر است رصد و پیگیری موضوع و مشکل فرد ملاقات کننده با مدیر است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: شاید در ملاقات های عمومی مدیر نتواند به همه مشکلات رسیدگی کند، زیرا امکان دارد بعضی از موضوعات خارج از توان آن مدیر باشد، اما اگر مشکلات بیش از 80 درصد مراجعه کنندگان حل شود عدد مناسب و قابل قبولی است.

بازوند تاکید کرد: مدیران باید با تلاش ویژه و برگزاری مستمر ملاقات های مردمی، سختی هایی که در این مدت کرونایی برای مردم ایجاد شده را جبران کنند و همه مدیران ملزم به اجرای این  روند کاری می باشند.

وی در ادامه با اشاره به بروکراسی اداری حاکم در کشور گفت: باید تلاش کنیم که مردم سریعتر و آسانتر به درخواست های خود در مراجعه به ادارات دست پیدا کنند.

وی بیان داشت: به همه مدیران تاکید می کنم که فرآیندهای مازاد بروکراسی در ادارات را با جدیت حذف کنند، زیرا این موضوع یکی از چالش های توسعه و پیشرفت است و با حذف آن زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به مردم فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار كرمانشاه استانی اجتماعی كرمانشاه ملاقات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی ظهر چهارشنبه در حاشیه اولین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک‌های عامل و برخی مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوطه افزود: مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی به صورت ویژه در حوزه صمت و غیره مورد بررسی دقیق و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: در همین خصوص تعداد ۹ مصوبه در حوزه صمت و غیره جهت مانع زدایی مشکلات آنان تعیین و سپس جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارسال خواهد شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر عنوان کرد: موضوعات دستورکارهای مطرح شده در این جلسه شامل طرح تولید آهک، پرورش میگو، محصولات سلولزی، پرورش ماهی در قفس بود که هریک با توجه به مسائل و موضوعات مربوطه به منظور فعال سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، دریافت سند رسمی و رفع اختلاف مالکیتی، ترهین وثایق، مشکل بدهی به شرکت گاز مصوبات لازم تعیین و سپس مقرر شد از طریق دستگاه‌هایی اجرایی نظیر بانک‌های عامل، شرکت گاز، منابع طبیعی، امور اراضی، راه و شهر سازی همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

وی اعلام کرد: در راستای تسریع در رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان، برنامه ریزی جهت افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به صورت هفتگی و مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه تسهیل است.

مدیر کل صمت استان تاکید داشت: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین بانک‌های عامل استان انتظار می‌رود با تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت به تسریع در اجرای مصوبات کارگروه اقدام کنند.

کد خبر 6087851

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است