Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : به دلیل شیوع ویروس کرونا و احتمال ورود به پیک چهارم این بیماری همانند پارسال اسکان نوروزی مسافران در مدارس استان کرمانشاه انجام نخواهد گرفت.

او گفت : در سال‌های گذشته برای فراهم آوردن محل اسکان برای میهمانان نوروزی و کمک به گردشگری، بیش از ۴۰۰ مدرسه میزبان مسافران نوروزی در تعطیلات ایام عید در استان کرمانشاه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تأثیر ویروس کرونا بر فعالیت‌های آموزشی افزود: از اسفند پارسال با اعلام وزرات بهداشت مبنی بر شیوع ویروس کرونا در کشور مدارس استان کرمانشاه همانند سایر نقاط کشور تعطیل و آموزش دانش آموزان به صورت مجازی در حال انجام است.

یزدان پناه افزود: با تعطیل شدن مدارس و راه اندازی شبکه آموزش مجازی شاد دانش آموزان آموزش‌های لازم را از این شبکه دریافت می‌کنند و هم اکنون بیش از ۹۲.۵۹ درصد دانش آموزان استان کرمانشاه عضو شبکه شاد هستند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش مجازی سال تحصیلی دانش آموزان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، آموزش در مدارس  یازده شهرستان فارس به علت هشدار قرمز هواشناسی، به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد: به دلیل هشدار هواشناسی، دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند، قیرکارزین ، داراب و زرین دشت، امروز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند