Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی از نمایش تیمش در بازی با پرسپولیس راضی است.

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی شد تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس مالک زمین بوده و این تیم را تحت فشار گذاشته است.

به گزارش طرفداری، ابراهیم صادقی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:

بازی خیلی خوبی از جانب تیم ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به غیر از صحنه‌ای که خوب شروع نکردیم و گل خوردیم، غالب زمان بازی در اختیار ما بود. فکر کنم کمترین تیمی بوده است که در چند سال اخیر پرسپولیس را تحت فشار گذاشته باشد و مالک زمین باشد، اما ما این کار را انجام دادیم.

وی افزود:

پیشرفت خیلی خوبی نسبت به فصل گذشته داشتیم. در بازی آخر فصل گذشته که 3 بر صفر از پرسپولیس شکست خوردیم، حتی نمی‌توانستیم توپ را از این تیم بگیریم، اما امسال توانستیم در آزادی پرسپولیس را تحت فشار بگذاریم. دو موقعیت خوبی داشتیم که یکی از آنها شرایطی بهتر از موقعیت سیدجلال حسینی داشت. پرسپولیس نیز در ضدحمله موقعیت‌هایی داشت، اما باید به بازیکنانم به خاطر تلاش و فوتبالی که بازی کردند، تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد:

باید یاد بگیریم از تک موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و به گل برسیم. در شروع نیمه‌های اول و دوم موقعیت داشتیم که در یکی از صحنه‌ها در نیمه دوم حامد لک جا مانده بود و دروازه خالی را گل نکردیم. در پنج دقیقه آخر سه فوروارده بازی کردیم تا پرسپولیس را تحت فشار بگذاریم. البته حریف بازیکنان باتجربه‌ای دارد و آنها بازی را کنترل کردند. در آینده می‌توانیم با این روشی که بازی می‌کنیم، نتیجه بگیریم.

اخبار داغ 

متلک بهنام ابوالقاسم پور به احسان حاج صفی: تازه فهمیدم چرا به عراق و بحرین می بازیم! زلاتکو کرانچار؛ قصه زندگی مردی که به خاطر پسرش تهمت شنید کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دیوید بکام از انتقال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به اینتر میامی می گوید فوری؛ جوزپ ماریا بارتومئو بازداشت شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرسپولیس را تحت فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آن‌ها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید