Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: خدمات غیرحضوری طرح ۳۰۷۰ در شعب و کارگزاری‌های این سازمان رایگان انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مهرداد قریب در جلسه رونمایی از خدمات جدید غیرحضوری که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران استانی برگزار شد، گفت: امروز پرداخت برخط بدهی و احتساب آنی واریزی در حساب کارفرما و تقسیط غیرحضوری و نظام مند بدهی های پیش از صدور اجرائیه به عنوان دو خدمت از طرح ۳۰۷۰ ویژه کارفرمایان و پیمانکاران رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون از ۳۰ خدمت غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ۲۵ خدمت رونمایی و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

قریب اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی این سازمان در سال جاری به ویژه در شش ماه دوم در حوزه بیمه ای، طرح ۳۰۷۰ است که با تلاش همکاران در حال تکمیل است.
وی با اشاره به فراهم شدن امکان ارائه خدمات غیرحضوری طرح ۳۰۷۰ توسط کارگزاری های سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: بخشنامه این خدمت، نهم اسفند ماه توسط مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان ابلاغ شد. براین اساس، بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایانی که قادر به استفاده از سامانه الکترونیکی نیستند، می توانند با مراجعه به کارگزاری ها خدمات خود را دریافت کنند.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: خدمات طرح ۳۰۷۰ که در کارگزاری ها ارائه می شود، برای بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان رایگان بوده و هزینه‌ توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

قریب افزود: تاکید سازمان تامین اجتماعی بر استفاده مخاطبان از خدمات غیرحضوری است و متقاضیان در هرساعتی از منزل و محل کار می توانند به سامانه غیرحضوری این سازمان مراجعه و خدمات را دریافت کنند. اما آن دسته از بیمه شدگان که قادر به استفاده از این امکانات نیستند، به مدت شش ماه می توانند با مراجعه به کارگزاری از این خدمات برخوردار شوند.
وی با بیان اینکه جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی گسترده است، گفت: برای اینکه استفاده از خدمات غیرحضوری فرهنگ سازی و به صورت مطلوب اطلاع رسانی شود، بیمه شدگان در مهلت تعیین شده می توانند از این امکان جدید برخوردار و به مرور به استفاده کنندگان از خدمات غیرحضوری بپیوندند.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: طبیعتا هر طرح جدید به مرور زمان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. در حال حاضر ۹۸ درصد کارفرمایان لیست حق بیمه را اینترنتی ارسال و پرداخت می کنند، در صورتی که در زمان آغاز طرح این رقم قابل توجه نبود.

قریب همچنین با اشاره به اینکه به صورت مرتب و منظم مسائل و اشکالات طرح ۳۰۷۰ احصاء و رصد می شود، گفت: این مشکلات در جلسات با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه به بحث گذاشته می و برای رفع آنها تلاش می شود. برای پیشرفت طرح ضمن رفع مسائل آن باید اصلاح فرایندها را هم مدنظر داشته باشیم.

لینک کوتاه: asriran.com/003F9e

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی خدمات غیرحضوری بیمه شدگان طرح ۳۰۷۰ بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، یعثوب نژادمحمد بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: امسال رویه های غلط و نامطلوب بیمه، مالیات و بانک ها اصلاح شده و با همراهی هیئت مقررات زدایی در سطح ملی عمده موانع صاحبان کسب و کار رفع می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکثر کارآفرینان و سرمایه گذاران از رویه نامناسب سازمان تامین اجتماعی و مالیات گله مند بوده و خواستار اصلاح قوانین مخل کسب و کار بودند که ما امسال و در جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اصلاح این فرآیندها را جزو هدفگذاری های اصلی قرار دادیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود: در ۲.۵ سال گذشته با محوریت مرکز خدمات سرمایه گذاری بسیاری از این قوانین و مقررات مخل کسب و کار شناسایی شد تا موارد به صورت استانی و ملی پیگیری شود.

نژادمحمد بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی و مالیات در استان همکاری خوبی را در این زمینه داشته و تلاش ما بر این است تا در هر جلسه دو قانون مهم کسب و کار با محوریت تامین اجتماعی و مالیات برطرف شود.

وی تصریح کرد: یکی از این قوانین عدم لزوم بیمه مجدد شاغلین تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری است که باید دو نهاد بیمه گر زیرساخت های شناسایی بیمه شدگان را به نحوی ارتقا دهند تا امکان استفاده از دو بیمه همزمان برای متقاضیان به وجود نیاید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: دومین درخواست اصلاح قانون مربوط به معافیت کارفرمایان از سهم ۲۰ درصد پرداختی ماهانه است تا در کنار شاغلان بخش کشاورزی بتوانند از این مزیت استفاده کنند.

نژادمحمد اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی در هر دو مورد موافق اصلاح قوانین بوده تا کارفرمایان، کارگران و شاغلان واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی بتوانند از این تسهیل گری استفاده کنند.

کد خبر 6082081

دیگر خبرها

  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند در استان تهران
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  •  مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند، رایگان بیمه می‌شوند
  • هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند