Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@10:37:17 GMT

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۸۰۱۷

آفتاب‌‌نیوز :

علی کریمی فیروزجایی در نوبت سوم جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

عباس مقتدایی به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت رسیدگی به گلایه‌های اصناف اصفهان. به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت پیگیری درخواست جمعی از معلولین دارایی معلولیت شدید و ضایعه نخائی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب الله دهمرده به وزیر ورزش و جوانان: چرا در رابطه با طرح‌های نیمه سیستان اقدام جدی صورت نمی‌گیرد؟ به وزیر کشور: چرا در اثر سوء مدیریت خطوط مرزی به جای فرصت به تهدید تبدیل شده است؟

علی حدادی به همراه ۴۸ نماینده دیگر به وزیر نیرو: علت بی‌تدبیری در مدیریت خدمت‌رسانی در شبکه برق و خاموشی‌های پی در پی چیست؟

کمال علیپور خنک‌داری به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان و عدم مدیریت صحیح در ادارات و شهرستان‌ها به خصوصدر استان مازندران.

صدیف بدری به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا نظارت مستمر بر قیمت مصالح ساختمانی به ویژه فولاد و سیمان صورت نگرفته و افزایش قیمت چشمگیری داشته‌اند؟

محمد کعب عمیر به وزیر نیرو: لزوم توجه به حل مشکل برق شوش و کرخه. لزوم تأمین آب شرب سالم در شهرستان شوش و کرخه. لزوم حل مشکلات ناپایداری و افت ولتاژ در شبکه توزیع برق شوش و کرخه.

غلامرضا شریعتی به وزیر کشور: لروم رسیدگی به مشکلات محلات آسیب‌پذیر حاشیه شهرها.

روح الله ایزدخواه به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم رسیدگی اقدامات مشکوک مهاب قدس به منظور کوچک‌سازی آن و احتمال وقوع تجربه شکست‌خورده دیگری در خصوصی سازی.

عزدالله ایردپناه به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم اتخاذ تصمیم مناسب و فوری در خصوص ریزش شدید بورس.

حسین محمد صالحی دارانی به همراه ۲۶ نماینده دیگر به وزیر صمت: لزوم رسیدگی به کمبود شدید روغن نباتی در سفره‌های مردم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مسئولان اجرایی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • تعیین دارایی‌هایی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه
  • تعیین دارایی‌هایی که انتقال آن مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها از زبان وزیر اقتصاد و دارایی