Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد پیامنی امروز دوشنبه در جلسه قرعه‌کشی اختصاص واحدهای طرح اقدام ملی به متقاضیان شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی ایجاد ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور بود که سهم لرستان از این تعداد ۱۰هزار و ۷۷۶ واحد تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مجموع ۳۷ هزار و ۴۵۰ نفر متقاضی طرح اقدام ملی مسکن که در چهار مرحله ثبت‌نام کردند پس از پالایش آنان  هشت هزار و ۹ نفر در کل استان حائز شرایط بودند.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی لرستان افزود: از مجموع هشت هزار و ۹ نفر متقاضی، سه هزار و ۴۶۳ نفر یعنی ۴۳ درصد آنان  وجه اولیه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان واریز کردند.

پیامنی گفت: متقاضیان براساس پیشرفت فیزیکی واحدها در مراحل بعدی وجوه تکمیلی را پرداخت خواهند کرد.
وی افزود: در خرم‌آباد تعداد ثبت‌نام شدگان ۱۵ هزار نفر بودند که از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ نفر تایید شدند و تاکنون ۲ هزار و ۴۶۰ نفر واریز اولیه وجه را انجام دادند که در سه پروژه فاز دوم مسکن مهر و کوی آبشار قرعه کشی می‌شوند و ۵۰۰ واحد ذخیره شده نیز به صورت رزرو در نظر گرفته شده؛ چنانچه افرادی انصراف دهند در اختیار ذخیره شدگان و براساس اولویت‌بندی قرار خواهد گرفت.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی لرستان گفت: در بروجرد نیز هشت هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی ثبت‌نام کردند که از این تعداد یک هزار نفر حائز شرایط بودند و ۴۴۰ نفر تاکنون  وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کردند.

پیامنی عنوان کرد: در بروجرد ظرفیت کافی و زمین به میزان لازم  برای متقاضیان در قالب پروژه ۲۴۰ واحدی وجود دارد  و مابقی نیز در قالب اراضی ۳۷ هکتاری تعیین شدند که به اتحادیه تعاونی مسکن بروجرد تحویل داده شده است و با طراحی و آماده سازی واگذاری از طریق تعاونی‌ها انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: قرعه کشی واحدهای فوق از طریق نرم‌افزاری که طراحی شده انجام می‌شود

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن وزارت راه و شهرسازی مسکن لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن وزارت راه و شهرسازی مسکن لرستان اخبار کنکور طرح اقدام ملی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: تا اواخر سال ۱۴۰۰ در استان فارس فقط ۴۰۰ هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن آماده شده بود که طی ۲ سال گذشته تاکنون با احتساب شهرک‌های جدید این میزان به بیش از هشت هزار هکتار رسیده است.
محمود رضا طالبان با بیان اینکه استان فارس در بحث مهیا سازی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در رتبه نخست قرار داردادامه داد: بیشترین توافقات در بحث تامین زمین هم در این استان انجام شده است.
وی اظهار کرد:  بیشترین میزان آماده سازی زمین برای اجرای این طرح نیز در استان فارس در حال اجرا است و حدود ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین آماده سازی شده یا در مراحل مختلف آماده سازی قرار دارد.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: تاکنون در استان برای ۱۰۵ هزار نفر مراحل آماده سازی زمین شامل نقشه برداری، طراحی فاز یک، طراحی فاز ۲ و ماده ۱۱ آن انجام شده است.

دیگر خبرها

  • مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود
  • بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد