Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید جلال حسینی بعد از برتری تیمش مقابل سایپا اظهار داشت:بازی امروز خیلی سخت بود چون نیم فصل دوم بازی ها سخت تر است.یک بازی سخت را بردیم چون سایپا خوب جنگید ولی خدا را شکر 3 امتیاز را گرفتیم.

وی در خصوص اینکه گلزنی‌هایی که برای تیمش انجام می‌دهد گفت:کاری که می‌توانم انجام بدهم این است که روی ضربات ایستگاهی جلو برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه بچه‌ها هم کمک می‌کنند.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص وعده های مالی باشگاه گفت: به ما قول دادند و قرار بود قبل از عید این وعده‌ها عملی شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

حسینی در خصوص اینکه آیا دغدغه‌اش گلزنی است یا در بازی اتفاق می‌افتد گفت: این گلزنی‌ها در بازی اتفاق می‌افتد. بازی ها حساس است و ما هم تلاش خود را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید جلال حسینی گلزنی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

از نگاه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تیم تحت هدایت اسمار لوس ویرا شانس اول دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر است. - اخبار ورزشی -

 محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی پرسپولیس برابر ملوان و برخی انتقادها که از عملکرد فنی پرسپولیس در این بازی صورت گرفت، اظهار داشت: بچه‌ها در این بازی تلاش خودشان را انجام دادند و مهم این بود که پرسپولیس سه امتیاز را بگیرد. نباید فراموش کرد که ملوان جزو تیم‌های پرقدرت و باکیفیت لیگ امسال است و مهدی تارتار تیم بسیار خوبی را تشکیل داده است. این یکی از بازی‌های سختی پرسپولیس بود که خوشبختانه با گرفتن سه امتیاز همراه شد. گاهی اوقات ممکن است یک تیم با چالش مواجه شود و جریان بازی طبق خواسته‌اش جلو نرود، ولی مهم این بود که پرسپولیس سه امتیاز را کسب کرد.

استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند

 

وی با اشاره به عملکرد مثبت اوسمار در پرسپولیس تصریح کرد: اگر قرار بود در آن مقطع یک مربی جدید بیاید قطعاً نیاز به زمان داشت و ممکن بود پرسپولیس آسیب ببیند. به نظر من انتخاب اوسمار بهترین تصمیم بود، چون او روی تیم شناخت داشت و شما می‌بینید که پرسپولیس بعد از انتخاب این مربی نتایج خوبی گرفته و فوتبالی تهاجمی را به نمایش می‌گذارد. بازیکنان هم ارتباط خوبی با این مربی دارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد رقابت فشرده این تیم با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی نیز خاطر نشان کرد: پرسپولیس فصل قبل هم با چنین وضعیتی مواجه بود و در حالی که خیلی‌ها تصور نمی‌کردند این تیم قهرمان شود توانست کار بزرگی را انجام دهد. پرسپولیس تیم روزهای سخت است و من معتقدم که امسال هم شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود.

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس راجع به مصاحبه برخی از بازیکنان و مربیان استقلال علیه سرخپوشان گفت: این مسائل برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد. بازیکنان پرسپولیس توجهی به این مسائل نمی‌کنند و کارشان را در زمین انجام می‌دهند. آنها می‌دانند که باید در زمین مسابقه حرف‌شان را بزنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • پایان اتفاق دلهره‌آور: مدافع رم مرخص شد
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم
  • خشم لایپزیش: ستاره ما را نابود کردید!
  • (عکس) تبریک خاص جواد نکونام به کاپیتان استقلال